پوستر نمایش جنایات و مکافات رونمایی شد

روز گذشته همزمان با تکمیل ظرفیت صندلی های تالار وحدت برای پیش فروش سه روز اول نمایش جنایت و مکافات از پوستر این نمایش رونمایی شد و مرحله دوم فروش بلیط برای روزهای آتی آغاز گردید.

به گزارش سینماسینما، استقبال زودهنگام از این نمایش در حالی صورت می گیرد که بر اساس پوستر نمایش بابک حمیدیان نقش محوری در این نمایش خواهد داشت.

جنایت و مکافات اقتباسی است که رضا ثروتی از روی رمان معروف داستایفسکی  انجام داده و ماجرای دانشجوی حقوقی بنام راسکلنیکف را روایت می کند که بواسطه اصول فکری خود قتلی را انجام می دهد اما دچار توهم شده و تا زمانیکه خود را تسلیم پلیس کند حاشیه های متعددی برای او بوجود می آید.

بازیگران آخرین نمایش ثروتی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از ؛.

‎ آتیلا پسیانی،اصغر پیران، بهناز جعفری، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، مینا ساداتی، مهدی سلطانی، طناز طباطبایی

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از روح الله زندی فرد ؛ مدیر تولید ،  رحیم ناظریان ؛ دراماتورژ ، ایمان امیدواری ؛ طراح گریم ، سارا خالدی ؛ طراح لباس ، کسری پاشایی ؛ طراح صدا و موسیقی ، آرش فصیح ؛ مدیر برنامه ریزی ، درنا مدنی ؛ دستیار کارگردان ،  شیما مرادی؛ منشی صحنه، قاسم غضنفری ؛ مدیر صحنه، سحاب زریباف ؛ عکاس ، مهرداد متجلی ؛ طراح پوستر ، پیام قربانی ؛ ساخت تیزر ، آرین امیر خان ؛ مدیر تبلیغات مجازی و علی پاکزاد ؛ مشاور رسانه‌ای.

لازم به ذکر است که این سومین همکاری بابک حمیدیان و رضا ثروتی پس از دو نمایش برگزیده ی بخش بین الملل جشنواره ی تئاتر فجر ؛  «ویتسک» و «مکبث» است که بابک حمیدیان با ایفای نقش مکبث بعنوان بازیگر برگزیده سال انتخاب گردید.

بلیت های نمایش «جنایات و مکافات» از طریق سامانه تیکت به فروش می رسد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 113711 و در روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵:۱۷
2024 copyright.