پیام‌های تبریک اتحادیه تهیه‌کنندگان و کانون کارگردانان به جشنواره جهانی فیلم فجر در پی پذیرش در فیاپف

اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران و انجمن کارگردانان سینمای ایران، قرار گرفتن جشنواره جهانی فیلم فجر در میان ۱۵ جشنواره رقابتی برتر جهان را تبریک گفتند.

به گزارش سینماسینما در بخشی از اطلاعیه اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران آمده است: «خوشبختانه تلاش همکاران ما در جشنواره جهانی فیلم فجر به بار نشست و فیاپف این جشنواره را، به‌عنوان یکی از ۱۵ جشنواره برتر این اتحادیه سینمایی به رسمیت شناخت. اتحادیه تهیه‌کنندگان پذیرش جشنواره جهانی فیلم فجر را موفقیتی تازه برای سینمای ایران می‌داند و این موفقیت را به سینمادوستان، همکاران سینمایی و دبیران جشنواره، رضا میرکریمی و محمدمهدی عسگرپور و همکاران پر تلاش‌شان تبریک و تهنیت می‌گوید.»

پیام تبریک انجمن کارگردانان سینمای ایران به جشنواره جهانی فیلم فجر/ تلنگری برای دولتهای حال و آینده

حضور جشنواره جهانی فیلم فجر در میان ۱۵ جشنواره برتر مورد تائید فیاپف اتفاقی فرخنده است که آن را به دبیر این جشنواره آقای محمدمهدی عسگرپور تبریک می گوئیم و از تلاش های دبیر قبلی جشنواره، آقای سیدرضا میرکریمی و همه دست اندرکاران این رویداد بین المللی قدردانی می کنیم.
این موفقیت همچنین مرهون تلاش و کوشش کارگردانان بین المللی سینمای ایران در دهه های گذشته است که توانستند قله های افتخارات جهانی را برای سینمای ایران فتح کنند.
امیدواریم این موفقیت جشنواره جهانی فیلم فجر در سال ۱۴۰۰ تلنگری به دولتهای حال و آینده باشد که توجه بیشتری به کلیت سینمای ایران خصوصا سینمای ارزشمند بین المللی آن داشته باشند و موانعی چون سانسور، توقیف و ممنوع الخروجی را از پیش روی سازندگان این فیلم ها بردارند چون این امر زیبنده خانواده بزرگ سینمای ایران نیست.
امیدواریم‌ این موفقیت آغاز توجه بیشتر به سینمای ایران و کمک‌ به رشد و توسعه آن در عرصه داخلی و خارجی باشد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 156766 و در روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۵:۳۸
2024 copyright.