پیام‌های تسلیت رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری در پی درگذشت نادر طالب‌زاده

رهبر انقلاب در پیامی درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی آقای نادر طالب‌زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماسینما، متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف خبر درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی و پرتلاش و پرانگیزه آقای نادر طالب زاده رحمه الله علیه را دریافت کردم. به خانواده و بازماندگان و همکاران و دوستان ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و پاداش نیک برای خدمات باارزش فرهنگی و رسانه‌ای ایشان مسألت می‌نمایم.

سیّد علی خامنه‌ای

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱»

آیت‌الله ابراهیم رئیسی نیز با انتشار پیامی، درگذشت طالب‌زاده را تسلیت گفت.

پیام رئیس‌جمهوری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند انقلابی و فرهیخته، چهره مؤثر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مرحوم نادر طالب‌زاده، دل اصحاب فرهنگ و هنر را جریحه‌دار ساخت و اهالی هنر متعهد را داغدار کرد.

این جهادگر جبهه جنگ نرم در مستندسازی، مجری‌گری، کارگردانی و برنامه‌سازی، آثار درخشانی از خود به‌جا گذاشت و در کسوت یک فعال رسانه‌ای و همچنین مدیر فرهنگی و کارشناس مسائل بین‌المللی، افق‌های تازه‌ای از آگاهی‌بخشی و مبارزه با تهاجم فرهنگی را گشود.

افزون بر این‌ها، این همرزم و یار شهید آوینی با فعالیت‌های آموزشی متعدد، همواره در سنگر مقاومت و استقامت پاسدار بی‌چشمداشت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی فرهنگ و هویت ملی بود و نام خود را در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم ماندگار کرد.

اینجانب درگذشت این هنرمند و فعال فرهنگی جبهه انقلاب را به خانواده محترم، جامعه هنری و شاگردان آن فقید تسلیت می‌گویم و در این ایام پرفیض برای ایشان علو درجات و هم‌جواری با شهید آوینی و دیگر شهدای گرانقدر هنرمند و برای بازماندگان صبر و سلامتی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 174144 و در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰:۳۶
2024 copyright.