واکنش بهمن کیارستمی به پیشنهاد نبش قبر کیارستمی

بهمن کیارستمی به سخنان علی نوبخت (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس) درباره نبش قبر عباس کیارستمی واکنش نشان داد.

به گزارش سینماسینما، نوبخت گفته است :چ ه کسی جواز دفن «کیارستمی» را صادر کرد؟/ ادامه شکایت‌ها منجر به نبش قبر خواهد شد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفته: در پرونده پزشکی کیارستمی من سوال مطرح کردم که چه کسی جواز دفن برای ایشان صادر کرده است؟ وقتی شک و ابهام وجود دارد باید کالبد شکافی صورت می گرفت.

بهمن کیارستمی در واکنش به اظهارات نوبخت گفت:

* من هرچقدر سعی می‌کنم حقوقی و قانونی و مجلسی و منطقی جواب این حضرات رو بدم نمیشه و هردم از این باغ بری میرسه.

* این دکتر علی نوبخت رو کجای دلمون بذاریم آخه؟ ایشون قبلا فرموده بودن “چه کسی به کیارستمی اجازه پرواز داد” و حالا هم فرمودن: “چه کسی اجازه دفن داد” و میل دارند که نبش قبر بشه.

* البته به دلیل مکاشفات تازه‌ای که در پرونده به دست اومده به این نتیجه رسیدن: “نکته‌ای که اخیرا متوجه شدم، یکی از اطبایی که متخصص خون است عنوان کرد که یکی از دوستان مرحوم کیارستمی که متخصص بیهوشی بوده است و ایشان مرحوم را به بیمارستان جم بردند؛ به من زنگ زدند و گفتند ایشان را ببینم. دیدم که گویا از بیماری ماه‌هاست رنج می‌برد و خون بدن ایشان دفع شده بود و ضعف و بی‌حالی مفرط برایشان مستولی شده و حاکی از این بود که زخم خونریزی‌دهنده بود و بیماری قلبی هم داشتند و قرص پلاویکس استفاده می‌کردند این‌ها همه عوارض عمل را زیاد می‌کند.”

* برادر من لازم نبود این دکتر در گوش اون دکتر و اون دکتر در گوش شما اینها رو بگه تا از این راز مطلع بشین. اینها در اولین صفحه پرونده پزشکی موجوده و اگر پیش از اظهارنظر، ده دقیقه وقت گذاشته بودین و پرونده رو یک ورقی زده بودین، الان از این کشفیاتتون هیجان‌زده نمی‌شدین.

* یا یک مشاور رسانه‌ای استخدام کنین یا دندون روی جیگر بذارین تا نظام‌پزشکی نتیجه رو اعلام کنه.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21904 و در روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵:۵۵
2024 copyright.