پیش بینی علی سرتیپی درباره فروش فیلم ها در سال آینده

علی سرتیپیمدیرعامل موسسه پخش فیلمیران ابراز امیدواری کرد، اکران فیلم‌های سینمایی در سال آینده نسبت به امسال چیزی کمتر نداشته باشد.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی در گفت‌وگویی درباره پیش‌بینی خود از وضعیت اکران فیلم‌های سینمایی در سال آینده با توجه به آثاری که در جشنواره فجر رونمایی شدند و اینکه بسیاری از آن‌ها موضوعاتی تلخ داشتند، بیان کرد:‌ در مجموع احساس می‌کنم فیلم‌های امسال جشنواره نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر بودند، اما با توجه به فیلم‌های خارج از جشنواره مثل «نهنگ عنبر ۲» که به چرخه اکران اضافه می‌شوند، می‌توان امیدوار بود که کاهشی در میزان مخاطبان و فروش فیلم‌های سال‌های آینده نداشته باشیم.

او اضافه کرد: البته یک نکته مهم این است که ذائقه مردم کمی تغییر کرده است و آن‌ها فیلم‌های تلخ را هم تماشا می‌کنند که در چندوقت اخیر هم استقبال آن‌ها را از این نوع فیلم‌ها دیده‌ایم، ضمن اینکه افزایش تعداد سالن‌های سینمایی از سال آینده به روند اکران فیلم‌ها کمک خواهد کرد.

سرتیپی با ابراز امیدواری از اینکه میزان فروش فیلم‌های سینمایی در سال ۹۶ از مجموع ۱۶۵ میلیارد تومان امسال کمتر نشود، درباره فیلم‌هایی که از طریق فیلمیران برای اکران نوروزی معرفی می‌شوند، گفت: با چند فیلم قرارداد بسته‌ایم و درخواست آن‌ها را برای اکران در نوروز ارائه می‌کنیم اما هنوز هیچ کدام از آن‌ها قطعی نشده است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 45259 و در روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵:۳۱
2024 copyright.