پیش تولید «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان آغاز شد

جواد نوروزبیگی از ساخت فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان تا یک ماه دیگر در تهران خبر داد.

به گزارش سینماسینما، جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان را دریافت و پیش تولید آن را آغاز کرده ایم از همین رو فکر می کنم این اثر تا یک ماه دیگر در تهران کلید بخورد و همه صحنه های آن در همین شهر فیلمبرداری شود.

وی افزود: «زهرمار» یک فیلم طنز است که درون مایه ای اجتماعی دارد و از آنجایی که توقع از جواد رضویان بالا است سعی می کنیم یک فیلم خوب بسازیم از سوی دیگر او یک کارگردان فیلم اولی نیست بلکه پیشتر یک فیلم دیگر هم ساخته بود به همین دلیل در نظر داریم یک طنز خوب بسازیم. «زهرمار» قصه جذابی دارد و با فیلم های کمدی که تاکنون دیده ایم فرق دارد و چنین کمدی کمتر دیده شده است به همین دلیل می توانم بگویم که استقبال خوبی از آن می شود.

نوروزبیگی اظهار کرد: در این فیلم ورود دیگری از جواد رضویان به عرصه سینما را خواهیم دید البته این موضوع را به لحاظ کارگردانی می گویم و می دانم که استقبال خوبی هم از این موضوع می شود. جواد رضویان همه تلاشش را می کند که در این اثر بازی نکند از همین رو در حال رایزنی با بازیگران برای حضور در این اثر هستیم.

وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران از کارگردانان با سابقه تئاتر را هم دریافت و پیش تولید آن را هم آغاز کرده ایم و در نظر داریم «سرکوب» را اوایل مردادماه کلید بزنیم. ضمن اینکه این روزها مشغول رایزنی با بازیگران برای حضور در این فیلم اجتماعی هستیم که قرار است در تهران فیلمبرداری شود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 90108 و در روز جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵:۱۲
2024 copyright.