چرا اسم فیلم باید دختر باشد؟ /یادداشت طنز آیدین سیار سریع در روزنامه ایران

آیدین سیارسریع در روزنامه ایران نوشت:

امروز هم در خدمت شما هستیم با مجروح اخبار:
خبر اول) حمله تند و بی سابقه هفته نامه یالثارات به هنرمندان شرکت کننده در جشن حافظ
البته این چیز عجیبی نیست. این عزیزان کلا تند و بی سابقه هستند. یعنی جدا از تیتر و محتوا، از نظر چاپ و توزیع هم بی سابقه هستند. یعنی سابقه نداشته نشریه ای بعد از لغو مجوز همچنان خوشحال و شاد و خندان برای خودش منتشر شود ولی این عزیزان چون نیت شان خیر است و اگر فحشی هم می دهند خیر ما را می خواهند لغو مجوز و توقیف و این کارها بر روند فعالیت شان تاثیر ندارد. جریده ی محترم یالثارات هم در آخرین شماره خود در کنار چاپ تصاویری از حضور بازیگران و سینماگران در جشن حافظ با یادداشتی در کنار آن به آنها فراستیده است! (به دلیل معذوریت در نقل ناسزا، از مصدر «فراستیدن» استفاده می کنیم. چون مسعود فراستی بزرگوار هم در برنامه هفت به یکی از آثار کمال تبریزی چنین لقبی داده بود) که امیدواریم هنرمندان هم کم کم مثل خانم مولاوردی با این قضیه کنار بیایند و به آزادی مطبوعات احترام بگذارند.

خبر دوم) حذف مریلا زارعی از تبلیغ فیلم دختر در تلویزیون
البته چند روز پیش هم رضا میرکریمی کارگردان کار گفت تلویزیون خنده و لاک دخترها تیزر فیلم را رد کرده است. الان هم معلوم نیست که مریلا زارعی خندیده یا لاک داشته که حذف شده. احتمالا در روزهای آینده زنگ بزنند به میرکریمی که آقا این همه اسم، چرا دختر؟ میرکریمی بگوید: مثلا چی مد نظر شماست؟ می گویند: مثلا پسر! بعد میرکریمی می گوید: آقا فیلم راجع به دختره! بعد تلویزیون می گفت: خب جاش پسر بذارین. میرکریمی می گوید: مگه فتوشاپه؟ فیلم ساختیم خیر سرمون. تلویزیون هم قاعدتا بگوید همینی که هست و برین تیزرهاتون رو از همون جم جونتون پخش کنین. بعد اینها هم اجازه بدهند که جم تیزر را پخش کند و متعاقبا فیلم هم توقیف می شود و صداوسیما هم تکرار کیمیا را پخش می کند که نه لاک داشت نه می خندید نه مریلا زارعی بود.

خبر سوم) پارک جنگلی محمودآباد-فریدونکنار فروخته شد.
یک فعال محیط زیست گفت: اخیراً ۱۲ هکتار از جنگل‌های ۱۹هکتاری منطقه سرخرود که به‌درخواست اهالی منطقه، پارک جنگلی شهدای ملاکلا نام گرفته بود به‌مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به‌منظور ساخت مجتمع مسکونی فروخته شده است.
الف) مجتمع مسکونی مهمتر است یا پارک جنگلی؟ بچه را بفرستیم پارک جنگلی که فردا بشود تارزان؟ باید با این هایی که اعتراض می کنند مقابله کرد.
ب) یک عده هنوز در مقابل این که همه چیز را می شود فروخت مقاومت می کنند که به یاری خدا اینها هم به کمک سازمان محیط زیست نسل شان منقرض می شود، راحت می شویم.

@aydinsayar

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 22121 و در روز شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۱:۴۸
2024 copyright.