چرا حامد بهداد، رویا نونهالی و ستاره اسکندری را به برنامه تلویزیون راه ندادند؟

تینا پاکرواندر پی حواشی پیش‌آمده برای «نقد فیلم» و راه ندادن مهمانان به این برنامه برای دومین شب متوالی در هفته‌های اخیر، تهیه‌کننده این برنامه سینمایی هرگونه اظهار نظر در این زمینه را به سرپرست گروه ادب و هنر شبکه چهار واگذار کرد.

این در حالی است که حمیدرضا حاتمی نیز از دلایل بروز چنین اتفاقاتی در برنامه «نقد فیلم» اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته است که موضوع در دست بررسی است.

برنامه تلویزیونی «نقد سینمای ایران» در اولین ‌ویژه‌برنامه‌اش برای جشنواره‌ی فیلم فجر، باز هم دچار حاشیه شد؛ شب گذشته (۱۲ بهمن ماه) قرار بود این برنامه میزبان عوامل فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» باشد، ولی مهمانانش نتوانستند در استودیو برنامه حاضر شوند.

حامد بهداد، رویا نونهالی، ستاره اسکندری و تینا پاکروان قرار بود در برنامه «نقد فیلم» حاضر شوند و به نقد و بررسی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» بپردازند ولی از حضور آن‌ها در استودیو جلوگیری شد.

علی سلیمانی، تهیه‌کننده نقد فیلم درباره علت عدم حضور مهمانان در استودیو گفت: من در این باره صحبتی نمی‌کنم؛ مسئولیت این برنامه و حواشی پیش آمده با مدیر گروه مربوط است و درباره اتفاقات دیشب بهتر است با ایشان صحبت کنید.

حمیدرضا حاتمی (سرپرست گروه ادب و هنر شبکه چهار)  از علت راه ندادن مهمانان برنامه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: علت این اتفاق در دست بررسی است؛ ولی فکر می‌کنم تهیه‌کننده برنامه «نقد فیلم» می‌تواند پاسخگو باشد و درباره علت حواشی پیش آمده را توضیح دهند.

در برنامه شب گذشته «نقد فیلم» علیرضا شجاع نوری مجری برنامه و شادمهر راستین و نیما حسنی‌نسب به عنوان کارشناسان این برنامه، از اتفاق پیش‌آمده ابراز تأسف کردند و شجاع نوری آرزو کرد آخرین شبی باشد که این‌گونه اتفاقات می‌افتد.

شادمهر راستین هم در برنامه «نقد فیلم» گفت: حامد بهداد بازیگری است که نقش شهدا را بازی کرده و ستاره اسکندری و رویا نونهالی بازیگران موجهی هستند و تینا پاکروان هم کارگردان زن مستقلی است که بدون حمایت خاصی به موفقیت رسیده و حیف است که اجازه نمی‌دهند آنها با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنند.

راستین همچنین اظهار کرد: امیدوارم این مشکل به این دلیل نباشد که در تلویزیون دارند این برنامه را محدود می‌کنند و به جای آن برای برنامه‌ای دیگر فرش قرمز پهن می‌کنند!

شجاع نوری از او خواست بحث را ادامه ندهد که او گفت: به قول آقای ضرغامی مشکل در بعضی مدیریت‌های میانی سیماست وگرنه مدیران بالایی این مشکلات را درست نمی‌کنند.

چندی پیش هم ممانعت از حضور محسن امیریوسفی در این برنامه، حاشیه‌ساز شده بود که باز هم علت این اتفاق توضیح داده نشد؛ البته این اتفاق عذرخواهی چندین باره‌ی سازندگان برنامه را به همراه داشت.

 

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 11002 و در روز سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰:۰۶
2024 copyright.