چهار فیلمساز متقاضی ساخت فیلم

علی ژکان، ابراهیم ایرج‌زاد، محمدسام قریبیان و مهرداد خوشبخت در تدارک ساخت فیلم‌های جدیدی هستند.

به گزارش سینماسینما، علی ژکان سال ۱۳۹۶ آخرین فیلمش را با نام «اولین امضا برای رعنا» ساخت و بعد در سال گذشته سراغ اجرای یک نمایش رفت. او به تازگی برای ساخت یک فیلم سینمایی با نام «درخت نورد» متقاضی دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی شده است.

وی در طول سال‌های فعالیت خود فیلم‌های «مادیان»، «دخترک کنار مرداب»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و «اولین امضا برای رعنا» را هم کارگردانی کرده است.

ژکان فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «بهترین بابای دنیا» به کارگردانی داریوش فرهنگ و «سوء ظن» ساخته کاظم معصومی نیز بوده و آذرماه سال گذشته پس از سال‌ها، نمایش «خلوت بی‌همایون» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد که اجرایش در آن مقطع با توجه به تعداد کم تماشاگر خیلی زود به پایان رسید.

همچنین ابراهیم ایرج‌زاد بعد از فیلم پرحاشیه «عنکبوت» قصد ساخت فیلم «بدرود محبوبم» را دارد که درخواست پروانه ساخت آن را ثبت کرده است. او سال ۱۳۹۵ اولین فیلم سینمایی خود را با نام «تابستان داغ» ساخت و حالا تولید سومین فیلمش را تدارک می‌بیند.

محمدسام قریبیان هم که پیش‌تر در کنار بازیگری، تجربه ساخت فیلم «۳۶۰ درجه» را به تهیه‌کنندگی پدرش فرامرز قریبیان و نیز سریال «عالیجناب» را در شبکه نمایش خانگی در کارنامه داشته، این بار قصد دارد فیلم «سکه شانس» را به تهیه‌کنندگی محسن شایان‌فر جلوی دوربین ببرد.

در روزهای گذشته به‌جز این سه فیلمساز، مهرداد خوشبخت هم برای ساخت فیلمی با نام «پالایشگاه» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی درخواست پروانه ساخت داده است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 179049 و در روز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰:۲۰
2024 copyright.