چه کسی در تلویزیون به اصغر فرهادی و شهاب حسینی تبریک گفت؟ / واکنش مجری بعد از تبریک به سازندگان فروشنده در رسانه ملی

پیمان یوسفیپیمان یوسفی معتقد است ورزش و فرهنگ دو عرصه تاثیرگذار و مورد توجه در جامعه ما هستند و موفقیت فیلم سینمایی «فروشنده» هم به اندازه المپیک جهانی ارزشمند است.

به گزارش سینماسینما، پیمان یوسفی گزارشگر ورزشی تلویزیون که شب گذشته ۲ خرداد در خلال بازی قهرمانی جام حذفی باشگاه های اسپانیا (کوپا دل ری) موفقیت فیلم سینمایی «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی در فستیوال کن را تبریک گفت  بیان کرد: تبریک من ناشی از یک احساس شخصی به عنوان هموطن ایرانی است و فکر می کنم ورزش و فرهنگ دو وزنه تاثیرگذار و مورد توجه در جامعه ما هستند و طبیعتا موفقیت یکی از این دو آن یک را هم خوشحال می کند.

وی افزود: ما هم به عنوان بخشی از جامعه ورزش وقتی موفقیتی در عرصه سینمایی در بعد جهانی رخ می دهد خوشحال می شویم و مثل این می ماند که وقتی قهرمانان ما در المپیک می درخشند جامعه هنری ما از این افتخار خوشحال می شود و پیام تبریک می دهد. وجه اشتراک هر ۲ این است که می توانند مردم را خوشحال کنند. به همان اندازه که از روی سکو رفتن قهرمان ملی در المپیک خوشحال می شوم مطمئنا از موفقیت یک اثر سینمایی در جشنواره معتبر دنیا هم شاد می شوم.

یوسفی در پایان گفت: این وظیفه است که در چنین شرایطی مکنونات قبلی خودمان را بروز دهیم و از تریبونی که هست این تبریک را ابلاغ کنیم این کمترین کاری است که از دست ما بر می آید. موفقیت فیلم سینمایی «فروشنده» هم به اندازه المپیک جهانی ارزشمند بود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 16546 و در روز دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۴:۳۶
2024 copyright.