کارن همایونفر: موسیقی فیلم بادیگارد سخت ترین کارم بود

آهنگساز موسیقی فیلم سینمایی «جرم»، گفت: ساخت موسیقی فیلم «بادیگارد» بسیار سخت بود و به نظرم یکی از بهترین آهنگ هایی است که در این سال ها کار کردم.

به گزارش سینماسینما ، کارن همایونفر، آهنگساز عرصه موسیقی فیلم که تاکنون دو بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی در جشنواره فیلم فجر شده، اظهار کرد: ۲۵ سال در سینما حضور داشتم و در ۱۵ دوره کاندید بودم. سیمرغ ها و دیپلم های افتخار را گرفته ام و امسال اصلا به سیمرغ فکر نمی کنم.

وی افزود: موسیقی فیلم «بادیگارد» بسیار سخت بود و به نظرم یکی از بهترین موسیقی هایی که در این سال ها کار کردم موسیقی این فیلم بود. امیدوارم نگاه داوران نگاه تخصصی تری به موسیقی فیلم باشد.

این آهنگساز تصریح کرد: کار با ابراهیم حاتمی کیا برای من بسیار لذت بخش است و هر وقت او بخواهد من هستم، چرا که جدا از محیط کار قلبا این کارگردان را دوست دارم.

وی با اشاره به اینکه هر سال منتظر یک اتفاق ویژه در جشنواره فیلم فجر است، گفت: هر سال منتظرم تا یک ویژگی خاص در جشنواره ببینم اما این اتفاق یا نمی افتد یا انقدر کمرنگ است که نمی شود نام اش را ویژگی گذاشت.

وی اضافه کرد: وجود کاخ مردمی در جشنواره امسال جالب بود و تا حدودی می تواند مردم را به سینما نزدیک کند اما سینما به فیلم خوب نیاز دارد نه اتفاقی خاص در جشنواره فیلم فجر.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 12067 و در روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹:۰۲
2024 copyright.