کارگردان فیلم «موقت» مطرح کرد: فیلمی شبیه خودم ساختم

پگاه آهنگرانیکارگردان فیلم «موقت» در جلسه نقد و بررسی فیلمش در اصفهان گفت: فیلمی ساختم که شبیه فیلم دیگری نباشد و فیلم خودم باشد.

به گزارش سینماسینما، میر عزیزی کار خود را از فیلم کوتاه و دستیاری کیانوش عیاری شروع کرده و فیلم “موقت” اولین فیلم بلند وی با بازی پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، بابک کریمی، نگار جواهریان، طاهره زندیان، ساناز عزیزی است و در این فیلم خانواده‌ای همزمان با جابجایی خانه درگیر ماجرای خانوادگی می‌شوند….

او عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۰ اسفند ماه) در جلسه نقد و بررسی فیلم موقت در سینما سوره اصفهان با اشاره به ایده فیلم اظهار کرد: ایده فیلم به دوران کودکی و شرایط زندگی خودم برمی‌گردد؛ ایده کوچ کردن و مستأجری که تجربه آن را در زندگی شخصی خود داشته است.

عزیزی ادامه داد: فیلم “موقت” فیلمی موقعیت محور است؛ در این فیلم خانواده دچار موقعیتی می‌شود که عکس‌العمل بازیگران نسبت به آن سنجیده می‌شود. در این فیلم نشان داده می‌شود که عکس‌العمل آدم‌ها نسبت به موقعیت و شرایط تغییر می‌کند.

این کارگردان سینما افزود: همه چیز حتی موسیقی در این فیلم در قالب فرم بیان شده و این اثر فیلمی فرمی و کاملاً سلیقه‌ای است.

عزیزی با اشاره به سکانس اولیه فیلم که در یک دندانپزشکی فیلمبرداری شده است، افزود: این سکانس نشان‌دهنده شروع فیلم با یک درد بود.

او با اشاره به این که نظرات متفاوتی در نقد این فیلم شنیده است افزود فیلمی ساختم که شبیه فیلم دیگری نباشد و فیلم خودم باشد.

عزیزی همچنین خبر داد: به دنبال ساخت یک فیلم قصه محور هستم که استارت آن در اردیبهشت‌ماه سال آینده می‌خورد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 12678 و در روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷:۱۸
2024 copyright.