کدام سینماها فیلم خارجی اکران می‌کنند؟

به منظور بهره‌مندی از امکان تماشای آثار روز و مناسب سینمای جهان، سه سینما برای اکران فیلم خارجی معرفی شدند.

به گزارش سینماسینما، مدیر اکران فیلم‌های خارجی از آزمایش سه سینما برای اکران فیلم‌های خارجی خبر داد و گفت: با نظر سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، در راستای اکران مطلوب فیلم خارجی و پاسخ به مطالبه عمومی مردم برای بهره‌مندی از امکان تماشای آثار روز و مناسب سینمای جهان، سه سینما به عنوان پایلوت اولیه اکران فیلم خارجی معرفی شدند.

علی آشتیانی پور مدیر اکران فیلم‌های خارجی افزود: نمایش فیلم‌های خارجی در سینما‌های کشور به صورت آزمایشی با فیلم تحسین شده «همه پول‌های دنیا آغاز شد» و قرار است از این پس به صورت منظم در سبد اکران شاهد نمایش فیلم‌های خارجی باشیم.

وی ادامه داد: با تصمیم سازمان امور سینمایی و پیشنهاد کارگروه اکران فیلم‌های خارجی، پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس مگامال و پردیس کورش هرکدام یک سالن خود را به صورت کامل به نمایش فیلم خارجی اختصاص خواهند داد. در گام نخست این سه سینما با توجه به اینکه بیش از ۷ سالن در اختیار دارند پایلوت اولیه نمایش فیلم خارجی خواهند بود و در ادامه سینما‌های دیگری نیز به مرور با سرعت بیشتر فرآیند آماده سازی و تبلیغات به ظرفیت نمایش فیلم‌های خارجی اضافه خواهند شد.

آشتیانی پور افزود: فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز «شاه دزد» به کارگردانی کریستیان گادگست (Christian Gudegast) با بازی Gerard Butler، Pablo Schreiber، O’Shea Jackson Jr، ۵۰ Cent، Meadow Williams و … دومین فیلم خارجی خواهد بود که از دهم مردادماه اکران آن در سینما‌های یاد شده آغاز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 93252 و در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۴۹
2024 copyright.