کریستین بیل نقش انزو فراری را بازی نمی‌کند

بازیگر برنده اسکار که قرار بود در فیلم «فِراری» به کارگردانی مایکل مان نقش انزو فراری غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری را بازی کند، از این پروژه جدا شد.

به گزارش «سینماسینما»، منابع نزدیک به فیلم زندگی‌نامه‌ای «فِراری»‌ (Ferrari) می‌گویند دلیل جدایی کریستین بیل از این پروژه، نگرانی در مورد وضعیت سلامتی او بوده است.

به گزارش ورایتی، بازیگر ۴۱ ساله بریتانیایی برای ایفای نقش انزو فراری غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری، باید اضافه‌وزن پیدا می‌کرد و این کار باید تا بهار ۲۰۱۶ انجام می‌شد، اما پزشکان تشخیص دادند رسیدن به وزن مورد نظر تا آن زمان سلامت او را به خطر می‌اندازد.

مایکل مان کارگردان این پروژه اکنون باید تا بهار سال آینده به سرعت یک بازیگر دیگر را جایگزین بیل کند. شرکت‌های وندین اینترتینمنت و یوزو بلیس روی پروژه «فراری» سرمایه‌گذاری می‌کنند.

«فراری» از روی کتاب «انزو فراری: مرد، اتوموبیل‌ها، مسابقات» نوشته بروک ییتس که سال ۱۹۹۱ منتشر شد، ساخته می‌شود و درباره مردی است که اتوموبیل‌های سوپر اسپورت ایتالیایی را از نو تعریف کرد و تقریباً به تنهایی مسابقات «فرمول وان» را خلق کرد.

فیلمنامه را تروی کندی-مارتین («حرفه ایتالیایی») نوشته است و دیوید ریفیل («از آفریقا») و مان آن را بازنویسی کرده‌اند.

بیل به تازگی برای کار خود در درام مالی «The Big Short» به کارگردانی آدام مکی تولید پارامونت نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شده است. او در سال ۲۰۱۱ برای فیلم «مشت‌زن» به کارگردانی دیوید اوراسل جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد. بیل برای «حقه‌بازی آمریکایی» دیگر فیلم اوراسل نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بود. بیل بیش از همه برای بازی در نقش بتمن در سری فیلم‌های «بتمن» به کارگردانی کریستوفر نولان معروف است.

پروژه مان ارتباطی با دیگر پروژه سینمایی درباره فراری ندارد که خبر تولید آن سال گذشته در مطبوعات ایتالیایی منتشر شد.

مان در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «خودی» نامزد سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی شد و سال ۲۰۰۵ هم برای تهیه فیلم «هوانورد» نامزد اسکار بود. «آخرین بازمانده موهیکان‌ها»، «مخمصه»، «علی»، «وثیقه»، «پلیس مفاسد میامی» و «دشمنان مردم» از دیگر ساخته‌های این فیلمساز شیکاگویی است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 9829 و در روز شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹:۳۸
2024 copyright.