کمال تبریزی: سریال «سرزمین کهن» پس از سریال «معمای شاه» می‌آید

سرزمین کهنسینماسینما، محمد تاجیک- کمال تبریزی گفت: «پخش سریال «سرزمین کهن»، پس از پایان یافتن پخش سریال «معمای شاه» آغاز می‌شود.»

کمال تبریزی در حاشیه اکران ویژه فیلم لاک قرمز در ایوان شمس در گفت‌وگو با سینماسینما، افزود: «فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی تا پایان امسال به پایان می‌رسد.»

بیش از دو سال از اتفاقی که برای «سرزمین کهن» رخ داد، می‌گذرد؛ سریالی که پس از به روی آنتن رفتن سه قسمت از آن، به دلیل آنچه توهین به قوم بختیاری‌ها تلقی شد، حاشیه‌های فراوانی برایش به وجود آمد و در نهایت به توقف پخش انجامید.

داستان این سریال از دهه ۳۰ شروع می شود و تا انقلاب ادامه دارد و ما به نوعی جریان‌های انقلاب را در آن می‌بینیم. محور این سریال یک شخصیت فرضی است که شاکله اصلی کشور در وجود او دیده می‌شود. همه دیدگاه‌هایی که در زمان انقلاب در کشور وجود داشته به نوعی در وجود این فرد جمع شده است و او هر از چند گاهی با شخصیت‌هایی رو به رو می‌شود.

شخصیت رهی، قهرمان داستان «سرزمین کهن» است. رهی سمبل ملت ایران است که ناملایماتی بسیار کشیده، فراز و نشیب‌هایی را متحمل شده و دورانی را پشت سر گذاشته تا به نقطه پیروزی انقلاب رسیده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 34638 و در روز چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸:۲۵
2024 copyright.