سینماسینما/ کمپانی پارامونت اعلام کرد/ امکان ساخته شدن قسمت چهارم «پدر خوانده»

کمپانی پارامونت به نیویورک تایمز اعلام کرد احتمال ساخته شدن قسمت چهارم پدرخوانده وجود دارد.
به گزارش سینماسینما این کمپانی اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه جدی برای ساختن قسمت دیگری از پدرخوانده ندارد اما با توجه به قدرت ماندگار این اثر، در صورت رسیدن به داستانی شایسته و درخور این احتمال وجود دارد.
فقط برای اینکه حس کنجکاوی شما برانگیخته شود، این جمله‌ای است که کارگردان افسانه ای در مورد این موضوع گفته: «ممکن است پدرخوانده ۴،۵ و ۶ هم ساخته شود.»
اگرچه نباید امید داشت داشت که کاپولا با همراهان قدیمی خود همکاری کند زیرا از لحاظ قانونی کلیه حقوق این اثر با کمپانی پارامونت است و حتی آنها می توانند بدون کاپولا آن را بسازند.
اگر قسمت سوم ساخته شود باید داستان با وینسنت (با بازی اندی گارسیا) پسر سانی کورلئونه (جیمز کان) دنبال شود که در قسمت سوم معرفی شد.
فرانسیس فورد کاپولا برملا کرد که این قسمت ممکن است ساختاری مانند قسمت دوم داشته باشد، ماجراجویی وینسنت به عنوان رییس خانواده کورلئونه که از مایکل کورلئونه به او به ارث رسیده، به علاوه فلش بک هایی از رابرت دنیرو در نقش ویتو کورلئونه جوان که مرکزیت این فلش بک ها با سانی جوان خواهد بود.
علی رغم انتقاداتی که نسبت به قسمت سوم وجود داشت، می‌توان گفت که به تصویر کشیدن ادامه این شاهکار باید پیشنهاد جالبی باشد.

ترجمه: فریبا جمور(استودیو زیرنویس)

منبع: نیویورک تایمز/ نوشته گری لو
سوم دسامبر ۲۰۲۰

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 146213 و در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۳:۵۱
2024 copyright.