«کوپال» بهترین فیلم جشنواره‌ هنرهای زیبای آمریکا شد

فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی شب گذشته موفق شد در اختتامیه‌ پنجمین جشنواره‌ هنرهای زیبای کالیفرنیا جایزه‌ بهترین فیلم سینمایی را کسب کند.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «کوپال» که در آن بازیگرانی همچون زنده‌یاد لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند، در پنجمین دوره جشنواره هنرهای زیبای کالیفرنیا به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش آثار سینمای داستانی به نمایش درآمد و توانست جایزه‌ بهترین فیلم بلند داستانی این دوره از جشنواره را به دست آورد.

جشنواره فیلم Fine Arts  برای فیلم های مستقل وخلاقی است که در مورد هنر، هنرمندان و دنیای هنر ساخته می شوند و هر ساله در شهر ونیز ایالت کالیفرنیا و در مرکز شهر لس آنجلس به نمایش در می‌آیند.

«کوپال» قصه‌ یک شکارکش و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالش غریبی در زندگی‌اش می‌شود. این فیلم که تاکنون در بخش مسابقه‌ بیش از ۴۰ جشنواره‌ خارجی حضور داشته و  ۱۴ جایزه‌ جهانی را بدست آورده است، این روزها در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است.

پنجمین دوره جشنواره‌ هنرهای زیبای کالیفرنیا از ۱۱ تا ۱۲ می، برابر ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار شد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86448 و در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳:۴۳
2024 copyright.