کوین کاستنر شکایتش را از چینی‌ها پس گرفت

بازیگر و کارگردان آمریکایی مشکلاتش با یک شرکت سرمایه‌گذار چینی را که منجر به کشیده شدن کار به دادگاه شده بود، حل و فصل کرد.

به گزارش سینماسینما، کوین کاستنر شکایت از یک سرمایه‌گذار چینی که او را از فیلم «ساکنان شانگهای» اخراج کرده بود، پس گرفت.

کاستنر کمپانی کایلین پیکچرز  را در اکتبر ۲۰۱۶ به دادگاه کشاند و ادعا کرد این کمپانی قراردادی را که بسته بودند، نقض کرده است. کاستنر که از سوی این کمپانی استخدام شده بود تا یک فیلم تولید کند، در آوریل ۲۰۱۶ از سوی این کمپانی اخراج شده بود.

او قرار بود رمانسی تاریخی درباره دوران اشغال چین توسط ژاپن بسازد.

برمبنای این شکایت، کایلین از حضور کاستنر استفاده کرده بود تا بتواند سرمایه‌گذاران را در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای جذب کند و تنها ۲ ماه بعد، او را اخراج کرده بود.

کاستنر اعلام کرده بود کایلین پیکچرز هنوز به او و آرمیان برنشتاین تهیه‌کننده بدهکار است و از قرارداد ۴ میلیونی آنها ۳.۸۵ میلیون دلار پرداخت نشده‌است.

کاستنر همچنین اعلام کرده بود او شخصا بازنویسی فیلمنامه را انجام داده و ۱۰۴ صفحه آن را تا زمانی که اخراج شد، تکمیل کرده بود.

وکلای کاستنر و کایلین دادگاه را مطلع کردند که به توافقنامه رسیده‌اند و این شکایت حل و فصل شده است. افشا نشده که این توافق چگونه حاصل شده است.

برمبنای وب سایت کایلین این پروژه در دست تولید است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 67521 و در روز جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱:۱۷
2024 copyright.