عیاری پول محمد امامی را بر می گرداند/ مخالفت با پیشنهاد ساخت سریال برای بابک زنجانی

کیانوش عیاریمدیرتولید تازه‌ترین اثرسینمایی کیانوش عیاری درباره حضور محمد امامی و آخرین وضعیت پروژه «کاناپه» سخن به میان آورد.
به گزارش سینما سینما، حسن آقاکریمی؛ مدیرتولید فیلم سینمایی «کاناپه»، درباره آخرین وضعیت فیلمبرداری این اثر اظهار داشت: تاکنون فیلمبرداری این فیلم از ۳۰درصد گذشته است و پیش
بینی می‌کنیم که تا اوایل آذرماه فیلمبرداری این پروژه به پایان برسد.

وی درارتباط با سهام ۲۰درصدی محمد امامی در این اثر سینمایی، خاطرنشان ساخت: اوایل تابستان سال جاری صحبت حضور این تهیه‌کننده به‌عنوان سرمایه‌گذار بخشی از کار مطرح شد که سرانجام وی هزینه‌های ۲۰درصد این اثر را تقبل کرده است.

این مدیرتولید با اعلام این‌که درصورتی‌که شنیده‌ها در رابطه با محمد امامی محرز و اعلام شود، حتما پول وی را عیاری به او بازخواهد گرداند، گفت: در حال حاضر فضا مقداری مسموم است، باید صبرکنیم تا وضعیت وی مشخص شود، سپس در این خصوص کیانوش عیاری تصمیم خواهد گرفت.

این مدیرتولید با اعلام این‌که در همان اوایل ورود بابک زنجانی به سینما پیشنهاد ساخت یک سریال به کیانوش عیاری داده شده بود که با مخالفت وی مواجه شد. درمجموع کیانوش عیاری همواره به دور از حواشی فعالیت کرده است.

آقاکریمی درباره حضور«کاناپه» در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، یادآورشد: حتما نسخه تکمیل‌شده این اثر به دبیرخانه جشنواره فجر ارائه خواهد شد تا مورد قضاوت برای حضور در بخش اصلی قرار بگیرد.

منبع : روزنامه صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 30969 و در روز سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳:۵۹
2024 copyright.