کیانیان در فیلم جدید پوراحمد خواننده می شود/ دفاع کیانیان از مدیران سینما

IMG_۲۰۱۶۰۲۰۷_۰۱۲۸۵۴

رضا کیانیان بازیگر مطرح  سینما امشب میهمان برنامه هفت بود که در آن حرفهای جالبی زد.

به گزارش سینماسینما، مهمترین بخش اظهارات کیانیان به شرح زیر است :

+ اتفاق بسیار مهمی که در افتتاحیه افتاد و در تاریخ جشنواره بی سابقه بود این بود که افتتاحیه بدون یک ثانیه تاخیر افتتاح شد.

دفاع کیانیان از مدیران تئاتری

+ حضور تئاتری ها در مدیریت سینما هیچ اشکالی ندارد و به نظرم باید مدیر خوبی باشند و تئاتری بودن یا سینمایی بودن آنها اهمیت ندارد‌. مگر سید محمد بهشتی که مدیر موفقی بود معمار نبود؟ فقط تیاتری بودن اشکال دارد و معمار بودن اشکالی ندارد؟!

 

نظر کیانیان درخصوص مدرسه عالی سینما

ما مدارس هنری مان زیادی سر رفته است. من خطاب به آقای ایوبی گفته بودم که چرا مدرسه جدیدی تاسیس می کنید؟ مدرسه عالی سینما یعنی چی؟ آقای حسینی از من خواستند که کمک شان کنم. گفتم هدف تان چیست؟ گفتند در مرتبه اول برای به روز شدن اصناف سینمایی ورک شاپ هایی خواهیم گذاشت. گفتم این که وظیفه خانه سینماست، این امکان را به آنها بدهید. بعد گفتند می خواهیم سینماگر تربیت کنیم، چون سطح آموزش فعلی پائین است. گفتم خب این کمک را به مدارس موجود کنید تا سطح آموزش آنها بالا برود.

آن چیزی که وظیفه ارشاد است و ما در کشور کم داریم پژوهشکده است. پژوهشکده سینمایی راه بیاندازید. در سینمای ما چندین سوال بی جواب مانده است. چرا این فیلم نمی فروشد چرا می فروشد؟ از چه بازیگری استفاده کنیم و از چه بازیگری استفاده نکنیم؟ فیلمنامه باید چگونه باشد؟ آن چیست در سینمای ما که در دنیا آن را تدریس می کنند اما خود نمی دانیم؟ آیا تاکنون درباره کارگردانان بزرگ ما تحقیق شده است؟ اینها همه سوال های بی جوابی است که وظیفه آن پژوهشکده است تا تجربه های انجام شده را تکرار نکنیم. اینچنین سرمایه ما هدر نمی رود.
کیومرث پوراحمد فیلمنامه جدیدی در دست نگارش دارد که از من خواسته در آن بازی کنم و گفته باید خواننده باشی! اما من هیچ وقت در زندگی ام فکر نمی کردم بتوانم خواننده باشم، چون همیشه فکر می کردم صدایم برای ترساندن بچه ها خوب است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 11670 و در روز یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۹:۴۱
2024 copyright.