کیانیان خطاب به عیسی کلانتری: چرا ما باید بین مرگِ با بی برقی و مرگِ با دود مازوت، یکی را انتخاب کنیم؟

پس از انتشار یادداشت رضا کیانیان در سایت سینماسینما درباره مصرف مازوت در نیروگاه‌ها و صنایع، این بازیگر مطرح سینما یادداشت دیگری خطاب به عیسی کلانتری منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما ، متن این یادداشت به شرح زیر است: این جمله آقای عیسی کلانتری «یا قطعی برق را بپذیرید یا مصرف مازوت را» جمله کلیدی جالبی ست! هنوز جمله آقای احمدی نژاد را یادمون نرفته. همان که آن خانم هم در قاب تلویزیون تکرار کرد: «هر کی نمی خواد، از ایران بره» همین جمله را شاه هم بعد از تاسیس حزب رستاخیز گفت.
آقای کلانتری! جمله شما هم همین معنی را می دهد. یا بی برقی یا دود مازوت. انتخاب دیگری باقی نمی ماند جز جلای وطن!
شما منصوب شدید و حقوق می گیرید که در نیروگاه ها مازوت مصرف نشه. نه این که همراه با وزارت نیرو ملت را بر سر دوراهی قرار بدهید! دو راهی ای که شما و مدیران همچون شما ایجاد کردید. چرا ما باید بین مرگِ با بی برقی و مرگِ با دود مازوت، یکی را انتخاب کنیم. سوال ما این است که چه کسانی این شرایط را به وجود آورده اند؟ ما نه بی برقی را می خواهیم و نه دود مازوت را. شما چرا صورت مسئله را پاک می کنی؟ ما تا پارسال مجبور نبودیم بین این دو گزینه مرگ آور پیشنهادی شما یکی را انتخاب کنیم. چی شد که امسال به این روز افتادیم؟ شما پشت آن میز نشسته اید که کوشش کنید از مصرف مازوت جلوگیری شود. نه این که همراه با وزارت نیرو این پیشنهاد دو سر مرگ را به مردم بدهید!

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 148103 و در روز سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰:۴۰
2024 copyright.