کیهان: اعتراض کاربران به دوبازیگر هنجارشکن

یک بازیگر سینما در واکنش به هنجارشکنی یکی از همکارانش در فضای مجازی نوشت: ما می‌جنگیم تا پشت صحنه سینمای ما نیز «اسلامی» شود.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بازیگر هنجارشکن، در فضای مجازی نوشت: خانم صدف…حرفهای شما در مورد عده‌ زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست! می‌دانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیده‌ای و رنج کشیده‌ای، اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوشش‌ات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژه‌های تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت، سیر نمی‌کردی و باعث خدشه‌دار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمی‌شدی …در این صورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم (که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت می‌کردیم ..
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده  ناپاک می‌ایستیم، می‌جنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه  سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی  به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی  و ناموفق بودن حرفه‌ای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراض‌ها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر می‌خواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر می‌کنند با هنجارشکنی می‌توانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به  این دو بازیگر که ازحیث حرفه‌ای درجه سوم محسوب می‌شوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل  عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایش‌های سطحی است.»
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4988 و در روز یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸:۴۸
2024 copyright.