گاف جدید صداو سیما و پاسخ دقیق معاون وزیر ارشاد

صدا و سیمادرحالی ‌که بخش‌های مختلف خبری صداوسیما در دلواپسی تازه‌ای، از حضور همسر مجری بی‌بی‌سی فارسی در ایران با آب و تاب خبر پخش می‌کنند و می‌خواهند این موضوع را به عدم نظارت وزارت ارشاد ربط بدهند؛ پاسخ دقیق معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد آنها را عصبانی کرد.

به گزارش سینماسینما، انتظامی درپاسخ به عصر ایران که چطور این خبرنگار وارد ایران شده و وزارت ارشاد نظارتی بر او و فعالیت‌هایش ندارد، گفت: فردی با این نام با روادید مطبوعاتی وارد کشور نشده است.

درحاشیه نشست خبری نمایشگاه مطبوعات، حسین انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما برای حضور همسر مجری بی‌بی‌سی، گفت: اجازه بدهید درباره این موضوع بررسی کنیم و بعد اطلاع‌رسانی کنیم.

این پاسخ اما معاونت سیاسی را راضی نکرد و آنها در بخش‌های مختلف خبر سیما، ازحضور فرد یادشده خبر دادند و پاسخ حرفه‌ای معاون وزیر را نیز پخش کردند تا از یک کشف بزرگ خبر بدهند، اما اصل ماجرا چیست؟ وی درپاسخ به این سوال که پس چرا در بخش‌های مختلف خبری صداوسیما این قصور را متوجه وزارت ارشاد می‌کند نیز، گفت: از خودشان بپرسید چون جای سوال است که قبل از کسب اطلاع درباره افراد و نوع ویزای آنها درصدد القای چه چیزی هستند.

منبع: شهروند

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 31669 و در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳:۴۱
2024 copyright.