گردهمایی سیاسیون برای تماشای فیلم «میدان جوانان سابق»

مستند «میدان جوانان سابق» ساخته مینا اکبری برای سیاسیون به نمایش درآمد. به گزارش سینماسینما، در این اکران که شامگاه سه‌شنبه ۱۱ تیر ۹۸ در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد، چهره‌هایی نظیر علی مطهری (نماینده مجلس)، سعید حجاریان، برخی دیگر از نمایندگان مجلس از جمله الیاس حضرتی، طیبه سیاووشی، پروانه سلحشوری و… علیرضا علوی‌تبار، علی شکوری‌راد، فیض‌الله عرب‌سرخی، ابراهیم اصغرزاده، غلامرضا ظریفیان، محسن آرمین، آذر منصوری، سیدفرید موسوی، شهاب‌الدین طباطبایی، سعید شریعتی، مهرنوش جعفری و… حضور داشتند.


مینا اکبری در آغاز این جلسه، پیش از شروع نمایش فیلم، ضمن خیر مقدم به حضار، متذکر شد: فیلم من فقط یک روایت از یک روزنامه‌‌نگار حوزه فرهنگ و ادب از روزنامه‌نگاری در عصر اصلاحات است، مسلما اگر یک روزنامه‌نگار سیاسی، اجتماعی و یا حوادث آن دوران را روایت می‌کرد، شاهد اثری متفاوت بودیم.


او گفت: ما خبرنگاران هیچ‌کجا ثبت نمی‌شویم، خبر نمی‌شویم. ما همیشه حامل خبریم، به همین خاطر من تصمیم گرفتم یک بار به جای ثبت کردن دیگران خودمان را روایت را و ثبت کنم و امیدوارم این فیلم روایت و بهانه‌ای باشد که شما نیز روایت خودتان را از دوره‌ای که گذشت بیان کنید.
«میدان جوانان سابق» از خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در آمده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 115847 و در روز چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳:۱۱
2024 copyright.