گزارشی از فروش فیلم های اکران شده در سینماها/ کمدی‌ها همچنان پراقبال

فیلم من (۲)با افزایش سه فیلم جدید به اکران فیلم ها همچنان فیلم های کمدی با اقبال مواجه است و در این میان بارکد، زاپاس و ناردون با مخاطب بیشتری روبه رو است.

به گزارش سینماسینما، از روز چهارشنبه سه فیلم «من»، «آبنبات چوبی» و «۱۲ صندلی» به اکران سینماها اضافه شد که در این میان تنها فیلم «من» با اقبال مواجه شد و همچنان فیلم «بارکد» با از دست دادن سرگروه به فروش خود ادامه می دهد.

محمدرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری درباره فروش «زاپاس» گفت: فیلم هم اینک از ۴ میلیارد عبور کرده به مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده است. پنج شنبه به فروش ۴۰ میلیون تومان دست یافت و در تهران ۲میلیارد و ۴۴۰ و در شهرستان۱میلیارد و  ۶۲۰ میلیون تومان فروش داشت.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فیلم های دفتر پخش گفت: فیلم «لانتوری» به فروش ۲ میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان، «بارکد» به فروش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان،«دراکولا» به ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و «ایستاده در غبار» به فروش ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود  گفت: فروش فیلم «ناردون» ظرف ۹ روز بسیار خوب بوده است. این فیلم در تهران به فروش ۴۶۰ میلیون و شهرستان ها ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت. شب گذشته در اکثر سینماها از جمله ایران، شکوفه ،ماندانا ،زندگی، کورش، ملت، آزادی سانس فوق العاده داشتیم.

وی ادامه داد: فروش فیلم سینمایی «دزد و پری» هم در سینماهای آزاد در گروه سینمایی کودک و نوجوان بسیار خوب است و به رقم ۵۲۰ میلیون تومان فیلم دست یافت.

دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی درباره فروش «امکان مینا» گفت: فروش فیلم به ۲۳۰ میلیون تومان دست یافت. فیلم تنها در چهار سالن در شهرستان به نمایش درآمده است.

علیخانی مدیرعامل پخش دفتر پویا فیلم درباره فروش «آبنبات چوبی» گفت: هنوز آمار دقیقی از فروش فیلم ندارم اما می دانم با اقبال خوبی مواجه شده است.

بنابراین گزارش، براساس فروش مکانیزه فیلم ۳۹ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروش داشته اشت.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «من» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شد با توجه به این مهم که در تهران تنها ۱۴ سالن در اختیار داریم. چهارشنبه با فروش ۴۳ میلیون تومان و پنج شنبه با فروش ۵۷ میلیون تومان مواجه شد که در کل تا شب گذشته فیلم ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت. در هفته جاری به سالن های تهران اضافه می شود و در شهرستان های مشهد، شیراز، اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ نمایش آن آغاز می شود.

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان درباره فروش فیلم گفت: «دختر» همچنان با اقبال مواجه است و به فروش ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان دست یافته است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 24612 و در روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶:۴۶
2024 copyright.