«گشت ارشاد ۲» در مرحله «راف کات»

گشت ارشاد۲۲۲تدوین فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲» در مرحله «راف کات» است و به نظرم تا یک ماه دیگر تدوین آن به پایان خواهد رسید.

به گزارش سینماسینما، سعید سهیلی در ارتباط با روند پس تولید آخرین ساخته سینمایی خود با عنوان «گشت ارشاد۲» گفت: تدوین این فیلم سینمایی در مرحله «راف کات» است و به نظرم تا یک ماه دیگر تدوین این اثر سینمایی به پایان خواهد رسید. تا به این لحظه هم نمی‌توانم بگویم که از این فیلم راضی هستم این نکته‌ای است که باید مخاطب بگوید و بعد از آن می‌توانم نظر دهم. امیدوارم فیلم خوبی شده باشد.

او در ادامه در ارتباط با انتخاب صداگذار و آهنگساز گفت: هنوز در ارتباط با هیچ کدام از دوستان در این دو زمینه به توافقات نرسیده‌ایم و مشخص نیست که با چه کسی به عنوان صداگذار و یا آهنگساز همکاری خواهیم داشت.

کارگردان فیلم سینمایی «کلاشینکف» درباره همکاری با پسرش ساعد سهیلی و همچنین بازی او در کنار افراد شناخته شده سینما گفت: ساعد همیشه خوب است و در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» خوب بود و در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲» هم خوب ظاهر شده است.

در خلاصه داستان «گشت ارشاد۲» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می‌شود، آمده است: «عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا دراین مدت درکما بوده و به تازگی به‌هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره باهم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاشهای بسیار،ناچار می‌شوند دوباره…»

بازیگران :حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی و تهیه کنندگان: سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد.

منبع: فارس

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 26770 و در روز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۷:۱۵
2024 copyright.