«گشت ارشاد ۲» پس از عید فطر کلید می‌خورد

گشت ارشاد«گشت ارشاد ۲» به کارگردانی سعید سهیلی اینگونه خبر داد که فیلم بعد از عید فطر جلوی دوربین می رود.
به گزارش سینماسینما، پولاد کیمیایی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در اینباره گفت: در حال حاضر با پروژه «گشت ارشاد ۲» به کارگردانی سعید سهیلی قرارداد بسته ام و این فیلم بلافاصله بعد از عید سعید فطر جلوی دوربین می رود. فکر می کنم بعد از پایان این فیلم، «معکوس» را خودم جلوی دوربین ببرم.

وی ادامه داد: البته آغاز به کار برای ساخت فیلم «معکوس» بستگی به فصل هم دارد، چراکه این فیلم نباید در فصل بارندگی و به خصوص زمستان جلوی دوربین برود. اگر زمان مناسب داشته باشیم بی شک این فیلم را در سال جاری جلوی دوربین می برم.

این بازیگر با اشاره به «گشت ارشاد ۲» و موضوعش توضیح داد: این قسمت حرف های جدیدی برای گفتن دارد، شخصیت هایی که در قسمت اول حضور داشتند در این قسمت هم هستند اما این بار با قشرهای مختلفی از جامعه مواجه می شوند و می توان گفت قصه قسمت دوم از قسمت اول بهتر است.

وی تاکید کرد: ما در «گشت ارشاد ۱» بیشتر به صورت بداهه دیالوگ می گفتیم، اما قسمت دوم از سناریو خیلی بهتری برخوردار است و امیدوارم بتواند مورد استقبال مردم قرار گیرد.

این کارگردان با اشاره به حضور خود در پروژه سینمایی با موضوع شهدای غواص بیان کرد: سال گذشته برای حضور در این پروژه قرارداد بستم، اما این کار به سرانجام نرسید. پیش تولید کار آغاز و ناگهان متوقف شد که دلیل آن را نمی دانم. این پروژه قرار بود یک کار خوب و ارزشمند شود و من هم دوست داشتم تا در این پروژه حضور داشته باشم اما هیچ خبری از آغاز تولید فیلم نشد.

کیمیایی در پایان گفت: البته به تازگی با تهیه کننده و سرمایه گذار این پروژه صحبت کرده و اعلام کرده اند که این پروژه در سال جاری جلوی دوربین می رود اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

 

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 20001 و در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸:۴۲
2024 copyright.