گفته‌های ویشکا آسایش از مجسمه سازی تا بازی در سریا‌ل‌های کمدی

ویشکا آسایش از حضور در دو اثر سینمایی و مجسمه‌هایش گفت.
به گزارش سینماسینما،  ویشکا آسایش بازیگر این روزها علاوه بر حضور در آثار سینمایی یک فعالیت جانبی دیگر هم دارد و در سازمان غذا مشغول فعالیت است.

او در گفت وگویی درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: در روزهای پایانی ضبط فیلم سینمایی “سال دوم دانشکده من” به کارگردانی رسول صدرعاملی هستم و بلافاصله بعد از آن نیز سر کار آقای تبریزی خواهم رفت. امیدوارم که هر دو کار به موقع آماده شوند و بتوانند در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشند.

آسایش در ادامه درباره حضور در صحنه تئاتر نیز اظهار کرد: اگر بازیگری اجازه دهد قطعا حضور خواهم داشت. من سال گذشته درگیر فیلم و اجرای تئاتر بودم و بخصوص تئاتر خیلی انرژی می‌گیرد و نمی‌توانم در دو جا همزمان این انرژی را صرف کنم. بسیار دلم می‌خواهد که در تئاتر حضور داشته باشم بخصوص اگر همایون غنی زاده که تاکنون دو کار با او به روی صحنه بردم بخواهد کاری انجام دهد حتما حضور خواهم داشت. ولی اگر پیشنهاد دیگری هم باشد که آن را دوست داشته باشم قطعا می‌پذیرم. بعد از همکاری با غنی‌زاده، انتخاب تئاتر برای من کار سختی است چرا که هیجان و بزرگی را وقتی در یک کار تجربه می‌کنی سخت است که بخواهی در کاری کمتر از آن حضور داشته باشی.

بازیگر “دیوار به دیوار” درباره ساخت فصل دوم این سریال نیز عنوان کرد: این روزها همه سر کار هستند، ولی در تدارک آن هستیم که بتوانیم فصل دوم این سریال را تولید کنیم، چرا که علاوه بر این که همکاری با سامان مقدم لذت بخش است، “دیوار به دیوار” سریال خیلی خوبی بود و گروه خوبی دور هم جمع شده بودند و مخاطب هم خیلی خوب با آن ارتباط برقرار کرده بود.

این بازیگر با توجه به این که در عرصه مجسمه سازی نیز فعال است، درباره فعالیت‌های خود در این حوزه گفت: از نمایشگاه قبلی‌ام تاکنون فاصله زیادی افتاده است. به این دلیل که بعد از نمایشگاه چند ماهی به لحاظ ایده تخلیه شده بودم و دیگر ایده‌ای نداشتم، به استراحت پرداختم، اما امروز ایده‌های بسیاری دارم که دلم می‌خواهد آنها را اجرایی کنم، ولی هدفم این نیست که بلافاصله بعد از آن نمایشگاه، نمایشگاه دیگری داشته باشم. در واقع دلم می‌خواهد مجسمه‌هایم را با حرفه‌ام درگیر کنم و درکنار مجسمه، موسیقی، طراحی صحنه و… را نیز داشته باشم و کار جدیدی ارائه دهم. روی یکسری از ایده‌ها مشغول فکر کردن هستم تا بتوانم آنها را اجرایی کنم. از میان این ایده‌ها تاکنون یکی را انتخاب کردم اما زحمت بسیاری دارد و نیازمند وقت آزاد است.

وی افزود: مجسمه سازی برای من بسیار جدی و مهم است و خیلی عاشقش هستم و به من آرامش می‌دهد اما نمی‌خواهم نمایشگاه دوم صرفا برگزاری نمایشگاه باشد، کانسپت نمایشگاه برایم مهم است و آنچه که دلم می‌خواهد دوست دارم به ثمر برسد.

آسایش درخصوص فعالیت خود در سازمان جهانی غذا نیز گفت: من خودم چون عاشق بچه‌ها هستم و خیلی دوستشان دارم، در این راه فعالیتم را آغاز کرده‌ام. آشنایی من با سازمان جهانی غذا به تازگی اتفاق افتاده است و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم پیام سازمان غذا را به همه برسانم. بسیار مهم است که این سازمان شناخته شود و هر کمک ناچیزی می‌تواند به کمک یک کودک بیاید. این خیلی مهم است که آدم‌ها بدانند می‌توانند با چه مبالغ اندکی تاثیرگذار باشند. برای من مهم است که بتوانم مردم را با سازمان جهانی غذا آشنا کنم تا این سازمان بتواند کمک بیشتری را جذب کند.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 72803 و در روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۸:۵۸
2024 copyright.