گفته های احمد مهران فر درباره بازی در «ماجرای نیمروز» و «بوف کور»

احمد مهران فراحمد مهرانفر از تجربه بازی در فیلم محمدحسین مهدویان و آخرین وضعیت سریال سیروس مقدم گفت.

به گزارش سینماسینما، احمد مهرانفر، بازیگر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» گفت: خوشبختانه به خاطر ترس و وسواس‌هایی که داشتم سعی کردم، یک کار جدید انجام بدهم و این اتفاق افتاد؛ یعنی مجموعه عوامل دست به دست هم دادند تا بتوانم نقش متفاوتی را بازی کنم.

او افزود: خوشحالم که شرایط دست به دست هم داد تا به خودم و دیگران ثابت کنم که بلدم فیلم جدی هم بازی کنم.

این بازیگر اظهار داشت: فیلم «ماجرای نیمروز» ترس زیادی را برایم به همراه داشت و نمی‌دانستم که آیا تماشاچی من را در نقش جدی می پذیرد یا نه؟ همه ما دوست داشتیم واقعیت را نشان بدهیم. من هم دوست داشتم که به عنوان بازیگر یک کاراکتر و زندگی را تجربه کنم؛ این برای بازیگر جذاب است که وارد جهانی بشود که در دنیای واقعی آن را زندگی نمی‌کند.

مهرانفر ادامه داد:حس می‌کنم که ما این کار را کردیم و در دنیای دیگری زندگی کردیم و آدم دیگری خلق شد. ضمن اینکه ترس وجود داشت و هنوز هم هست.

او تصریح کرد: به نظرم بازخوردهای فیلم «ماجرای نیمروز» خوب بود. حسم این است که حال همه با فیلم خوب شود و آن را دوست داشته باشند؛ چون فیلم به گونه ای است که آرام آرام به جان و خون آدم می‌رود و این به نظرم جزو توانمندی یک کارگردان است که بتواند تماشاگر را به نوعی درگیر خودش بکند که بعد از دیدن فیلم احساس شعف و شادمانی داشته باشد.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سرنوشت فیلم سینمایی «بوف کور» گفت: یک گروه خیلی خوب یک فیلم خوب ساختند؛ منتها به دلایلی که شاید در کشورهای دیگر اتفاق نیفتاد از جشنواره خارج شد و فکر می کنم غیرکارشناسانه از جشنواره کنار گذاشته شد. شاید نصف فیلم هایی که در جشنواره وجود دارند، از هر نظر پایین‌تر از «بوف کور» باشند! کاش تماشاچی فیلم «بوف کور» را هم می‌دید و نقش متفاوت من را نظاره‌گر می‌شد.

او در پایان در خصوص قسمت جدید سریال «پایتخت» گفت: تا به امروز سه قسمت از سری جدید «پایتخت» نوشته شده و قصه هم در ترکیه می گذرد. البته به دلیل ناآرامی های اخیر این کشور بیشتر سکانس‌ها در قبرس فیلمبرداری می‌شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» خاطرنشان کرد: تصویربرداری سری جدید سریال «پایتخت» از اواخر اسفند ماه شروع می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 44737 و در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹:۳۴
2024 copyright.