گفته های محمود کلاری درباره فیلم جدید پیمان معادی

محمود کلاریفیلمبردار «بمب» درباره فضای این فیلم و همچنین سختی های این کار به کارگردانی پیمان معادی سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، محمود کلاری درباره فیلمبرداری فیلم «بمب» که پیمان معادی کارگردانی آن را بر عهده دارد، گفت: احتمالا فیلمبرداری فیلم «بمب» را یک هفته تا ۱۰ روز دیگر شروع می‌کنیم.

وی درباره ویژگی های فیلمبرداری این اثر عنوان کرد: اساسا فیلمبرداری این کار، دشوار خواهد بود چون در دوران موشک باران تهران می گذرد. بازسازی آن زمان دشوار است و طبیعتا ساخت و پرداخت اتفاقاتی هم که در فیلم وجود دارد، سخت است.

این مدیر فیلمبرداری با اشاره به تعدد لوکیشن‌ها در «بمب» تصریح کرد: این فیلم لوکیشن‌های زیادی دارد که بخش زیادی در فضای باز است و بخش زیادی هم به صورت دکور و بازسازی است.

کلاری درباره فیلمبرداری این اثر عنوان کرد: قرار است که فیلم را در بازه زمانی ۵۰ روز تا ۲ ماه فیلمبرداری کنیم.

وی درباره همکاری خود با پیمان معادی در این پروژه و ویژگی های این اثر عنوان کرد: به نظرم «بمب» فیلم بسیار قابل توجهی خواهد شد چون به لحاظ فضا و حتی فیلمنامه، اثر خاصی است. فیلمنامه آن یکی از بهترین فیلمنامه هایی است که من در سال های اخیر خوانده ام و فکر می کنم فیلم خوبی از آن ساخته می شود.

این فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران با اشاره به سابقه پیمان معادی اظهار کرد: اگرچه ما در مقام کارگردانی فقط یک فیلم بلند از او دیده ایم اما معادی در مقام بازیگر با کارگردانانی از اصغر فرهادی گرفته تا مایکل بی همکاری داشته و در این حوزه تجربه کسب کرده است و البته با هوشی که او دارد فکر می کنم در این پروژه هم موفق خواهد شد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 52793 و در روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸:۲۵
2024 copyright.