پوران درخشنده در گفت‌و‌گو با سینماسینما / «زیر سقف دودی» را به سفارش جامعه ساختم

پوران درخشندهسینماسینما، علی پاکزاد – پوران درخشنده کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» معتقد است این فیلم به سفارش خود جامعه ساخته شده است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سینماسینما، «زیر سقف دودی» تازه‌ترین ساخته سینمایی درخشنده در جریان اکران عید فطر این فیلم روی پرده سینماها خواهد رفت.

درخشنده درباره اکران این فیلم در جریان اکران عید فطر گفت: «قطعا اکران فیلم در عید فطر فرصت مناسبی است. قطعا می‌تواند یک شروع خوب برای فیلم «زیر سقف دودی» باشد. احساس رضایت دارم و این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.»

او ادامه داد:«هر فیلمسازی مایل است فیلمش در اول سال یعنی در ایام نوروز اکران شود. اما ناراحت نیستم و گلایه ای نسبت به این انتخاب ندارم. امیدوارم فیلم ما هم در این زمان توفیق قابل قبولی کسب کند. البته فیلم‌های عید نوروز معمولا ژانرهای خاصی هستند. مردم در آن زمان بیشتر برای تفریح و گذارندن اوقات فراغت به سینماها می‌روند. فیلم ما کاملا جدی است و درباره موضوعات اجتماعی صحبت می‌کند. به همین ترتیب بهتر است که در عید فطر به نمایش گذاشته شود.»

درخشنده درباره پیش‌بینی فروش فیلم در زمان اکران گفت: «به عنوان کارگردان امیدوارم فروش خوبی داشته باشیم. «زیر سقف دودی» مخاطبان خاص خودش را دارد. فیلمی درباره معضلات اجتماعی است؛ که قطعا جامعه ما به آن توجه می‌کند. سفارش ساخت این فیلم را از جامعه دریافت کرده‌ام. پس آنها نیز به آن توجه می‌کنند.»

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» درباره اکران و نمایش فیلم «زیر سقف دودی» در خارج از کشور گفت: «تصمیم خاصی درباره این موضوع نگرفته‌ام. البته قصد چنین کاری را دارم. اکنون در حال گفت و گو با چند شرکت هستم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 54270 و در روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۱:۳۰
2024 copyright.