گفت‌و‌گوی خواهران اسکندری با سینماسینما / استیکرها بدون اطلاع ما ساخته شده‌اند

لاله و ستاره اسکندریسینماسینما، علی پاکزاد – ستاره و لاله اسکندری با اشاره به اینکه به حسن روحانی رای می‌دهند تاکید کردند استیکرهای ساخته شده با تصویر آنان بدون اطلاع آنها بوده است.

به گزارش سینماسینما، چندی‌ست استیکرهایی در تلگرام با تصاویری از بازیگران در حمایت و یا رد بعضی کاندیداهای ریاست جمهوری منتشر شده است. این اتفاق واکنش اغلب هنرمندان را به همراه داشته است و آنان بر بی‌ارتباط بودن خود با این جریان تاکید کرده‌اند.

لاله اسکندری از جمله بازیگرانی است که تصویر او در میان این استیکرها دیده می‌شود.

بازیگر فیلم «این زن حرف نمی‌زند» درباره استیکرهایی که با تصویر او ساخته شده گفت: «من تعجب می‌کنم. از صبح با بسیاری از دوستان صحبت کرده‌ام. آنها هم چنین موضوعی را به من گفتند و من هم باورم نشد. من از هیچ کسی حمایت نمی‌کنم. منظورم این نیست که رای نمی‌دهم بلکه رای خواهم داد و رای من نیز حسن روحانی خواهد بود٬ اما عموما وارد چنین مسائلی نمی‌شوم.»

او ادامه داد: «من تجربه تلخی دارم و بعد از آن دیگر وارد مسائلی این چنینی نمی‌شوم. دیگر گردهمایی‌های سینمایی را نمی‌روم. البته به آقای روحانی رای خواهم داد. بهترین گزینه اکنون بین کاندیداها آقای روحانی است.»

ستاره اسکندری بازیگر تئاتر٬ سینما و تلویزیون نیز دیدگاه خود را درباره استیکرهای منتشر شده٬ چنین بیان کرد: «این خبر را تا به امروز نشنیده بودم. برایم جالب است٬ زیرا من روحم هم از این موضوع خبر ندارد. چنین استیکرهایی را ندیده‌ام. چیزی که می‌دانم این است که لاله به هیچ وجه وارد مسائل سیاسی نمی شود زیرا اصلا اهل چنین مسائلی نیست. اصولا فعالیتی در بحث انتخابات نداشته است و نخواهد داشت.»

او ادامه داد:« به شخصه از آقای روحانی حمایت می کنم. برایم خیلی عجیب است. اجازه ندارند با عکس و اسم ما موضوعی را که با میل خودشان است مطرح کنند. به نظرم ستادهایی که مبنایشان را بر دروغ می‌گذارند. دیگر شما تا آخرش را می‌دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

اسکندری درباره دیدگاه فرهنگی هنرمندان نسبت به جامعه گفت: «به هیچ وجه یک سیاسی یا سیاستمدار نیستم. بلکه به عنوان یک هنرمند و از زاویه فرهنگ به جامعه و سیاست نگاه می کنم. اگر انتخابی می‌کنم یا رای را به صورت مشخص به آقای روحانی می‌دهم فقط و فقط به خاطر فرهنگ و آرامش جامعه است. قطعا راه اصلاحات باید زنده بماند و هنرمندان نیز در این باره مصمم هستند.جمعه عازم هستم مشهد برای فعالیت در جهت پیروزی آقای روحانی در انتخابات.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 54396 و در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳:۴۴
2024 copyright.