گفت وگوی “سینما سینما” با رضا عطاران درباره “روغن مار” داودنژاد: حتما این فیلم را ببینید

رضا عطارانرضا عطاران محبوب ترین بازیگر این سالهای سینمای ایران است . بازیگری که همه فیلمهایش در سالهای اخیز جزو پر فروش ترین فیلمهای سال شده است .

به گزارش “سینما سینما “،رضا عطاران چند روز پیش یکی از میهمانان ویژه اکران “روغن مار” علیرضا داوود نژاد بود . اکرانی که علاوه بر عطاران ،میهمانان ویژه دیگری داشت از عباس کیارستمی گرفته تا رسول صدر عاملی و مهتاب کرامتی …رضا عطاران که سابقه همکاری با داوود نژاد در فیلمهایی چون هوو و تیغ زن را داشته است همیشه از علاقه مندان سینمای  علیرضا داوود نژاد بوده است .عطاران  چند سال قبل در یک نظر سنجی ماهنامه صنعت سینما ،فیلم نیاز داوود نژاد را یکی از ده فیلم مهم زندگی خودعنوان کرده بود  .در پایان اکران فیلم ” روغن مار ” ،خطاب به اطرافیان  خود می گوید که از بازی بازیگر نقش دستفروش فیلم بسیار خوشش آمده است . بعد از پایان فیلم ،به سراغ عطاران می رویم ونظرش را می پرسیم . رضا عطاران به ” سینما سینما ” می گوید :من فیلم “روغن مار “را دوست داشتم وفیلم دوست داشتنی برایم بود .

او درادامه می گوید : فیلم روغن مار فضای فیلمهای اخیر داوود نژاد را داشت .عطاران از بازی بازیگران فیلم “روغن مار” بسیار خوشش آمده و می گوید :بازی همه بازیگران این فیلم خوب بود .از عطاران می پرسیم آیا تماشای این فیلم را به تماشاگران توصیه می کند ؟ او با صراحت می گوید : بله و به همه توصیه می کنم که حتما روغن مار راببینند.
از عطاران درباره کارهای اخیرش می پرسیم . او می گوید فعلا از کار جدید خبری نیست.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2327 و در روز شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱:۵۲
2024 copyright.