گفت وگو با حسن نجفی درباره فصل دوم جلال ، فیلمنامه قره باغ و اجرا در استانبول

محمد تاجیک : حسن نجفی کارگردان فصل دوم سریال جلال که این روزها درگیر ساخت این سریال است گفت : فیلمبرداری این سریال ، دی ماه تمام می شود.

به گزارش سینماسینما ، سریال جلال که دهه فجر سال گذشته نمایش آن از تلویزیون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد فیلمبرداری فصل دوم آن از چند ماه قبل آغاز شده و قرار است تا چند روز دیگر فیلمبرداری آن در شهرک دفاع مقدس ادامه داشته باشد .

حسن نجفی در گفت وگو با سینماسینما گفت : دو زمان پخش برای این سریال مد نظر ماست یکی دهه فجر و دیگری ماه رمضان .

کارگردان فیلمهای شرفناز و آسمان هشتم همچنین خبر داد :
قرار است یک کار بزرگ نمایشی را در استانبول ترکیه و در یکی از استادیوم های آن انجام دهیم .

حسن نجفی همچنین گفت :قرار بود که فیلمی با عنوان بد وارث بسازم ،البته سرمایه گذار این کار تاکید دارد که به صورت سریال شبکه نمایش خانگی ساخته شود .

حسن نجفی که فیلمنامه ای با عنوان قره باغ نوشته درباره آن نیز توضیح داد :فیلمنامه ای باموضوع قره باغ را حدود ۵ ، ۶ سال قبل نوشتم و نگاه مصلحانه ای به این ماجرا داشته ام .بالاخره این دو کشور همسایه ما هستند .اتفاقی که در این منطقه دارد می افتد اتفاق خطرناکی است و به نظرم باید آگاهانه با این داستان برخورد کرد.

او تاکید کرد :نگاه من تحلیل من این ماجراست و اینکه جنگ قره باغ چگونه شروع می شود و چه کسانی پشت این ماجرا هستند .قرار بود این را بسازم .این فیلمنامه به نوعی بخش دوم فیلم آسمان هشتم است.

به گفته حسن نجفی ، ساخت این فیلم به دلایلی میسر نشد وفیلمنامه این فیلم قرار است به زودی منتشر شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 146417 و در روز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰:۳۷
2024 copyright.