گفت وگو با سحر خزائیلی به بهانه پخش مجدد سریال روزهای ابدی از تلویزیون

سینماسینما: سحر خزائیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، تاکنون در آثاری همچون سریال تلویزیونی «چرخ و فلک»، سریال تلویزیونی «روزهای بی قراری۲» ، سریال تلویزیونی «همسرایی» ، فیلم زیر سقف دودی و سریال تلویزیونی روزهای ابدی حضور داشته است.
این روزها سریال روزهای ابدی با بازی او در شبکه آی فیلم در حال پخش است. با او گفت‌وگویی کرده‌ایم که می‌خوانید.

*چه خبر از فعالیتهایتان …؟ آخرین کاری که از شما پخش شد گویا سریال روزهای ابدی بود …

_ آخرین کاری که از من پخش شد سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری بود که الان از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

*واکنش تماشاگران نسبت به این سریال چطور بود؟

_ همانطور که می دانید روند سریال‌های تاریخی هم بسیار سخت و زمان بر است. چه به لحاظ گریم، چه به لحاظ دکور و چه به لحاظ لباس، همه چیز نسبت به سریال‌های دیگر سخت‌تر پیش می‌رود. با توجه به زحماتی که برای این سریال کشیده شد به نظرم مورد قبول مردم واقع شده است.

*نسبت به شخصیتی که بازی کردید ، مردم چه واکنشی داشتند؟

_من در زمان پخش این سریال ایران نبودم. اما نقش خودم را خیلی دوست داشتم. در بین نقش‌هایی که در فیلمنامه این سریال وجود داشت من با حساسیت بسیار زیادی به این نقش پرداختم و انتخابش کردم. ورود من با گریم یک پیرزن بود که کسی فکرش را نمی‌کرد که یک دختر جوان است که یک جاسوس است. در آخر هم کشته می‌شوم. در فصل دوم این سریال که ساخته می‌شود قرار است نشان داده شود که النا داوری نمرده و زنده است.

*پس گویا قرار است فصل دوم این سریال هم ساخته شود؟

_ساخته شدن فصل دوم این سریال، همه چیز بستگی به شرایط و بودجه دارد و با توجه به اینکه یک سریال تاریخی است، هزینه‌های بیشتری نسبت به سریال‌های دیگر دارد و با توجه به تغییر مدیران، احتمالا تصمیمات جدید تری درباره فصل دوم این سریال گرفته می‌شود.

*پخش مجدد این سریال چه واکنشهایی را به همراه داشته است؟

_الان که سریال از آی فیلم در حال پخش شدن است، تماس‌های بیشتری داشتم و خوشحالم که بازتاب‌های مثبت زیادی از بازی خودم در این سریال داشتم، یعنی آن استرس‌ها، ترس‌ها و هیجان‌هایی که باید به مخاطب منتقل می‌شد، خدا راشکر از پس آن به خوبی بر آمدم و آن چیزی شد که دلم می‌خواست.

*شمادر فیلم زیر سقف دودی هم بازی داشتید … درباره بازی در این فیلم هم توضیح می‌دهید …

_شخصیتی که بسیار دوست داشتم شخصیتی بود که در فیلم زیر سقف دودی پوران درخشنده بازی کردم که متاسفانه این نقش در مرحله تدوین کمتر و کمتر شد و در حد پلان باقی ماند.

*شما تجربه اجرا در تلویزیون هم دارید، کدام یک از این حوزه‌ها را بیشتر دوست دارید؟

_من حوزه اجرا را خیلی دوست دارم ولی عشق اول من سینماست، چون دنیای بزرگتری دارد. من به عنوان مجری می‌توانم فقط یک نقش را بازی کنم اما به عنوان بازیگر بی‌نهایت نقش را می‌توانم زندگی کنم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 169553 و در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶:۲۵
2024 copyright.