گلاره عباسی از رادیو سوینا می‌گوید/ همه ما سعی می‌کنیم پرانرژی باشیم

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مخاطبان «سوینا» درجه یک هستند. بچه های فعال در «سوینا» هم خیلی متعهد، دقیق و باسواد هستند. من از این بابت خیلی شانس دارم.

به گزارش سینماسینما، گلاره عباسی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران شده بود، گفت: در این روزهای قرنطینه از صبح چندباری خانه را تمیز می کنم و وسایل را جابه جا می کنم. اینطوری انرژی ام تخلیه می شود و کمی هم البته وسواس تمیزی در روزهای کرونا دارم. خانه را دائم ضد عفونی می کنم. خداراشکر کار صدا و ضبط کردن طوری است که از خانه هم می توانی انجام بدهی و کار کنی.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اوضاع فعلی «سوینا»، سینمای ویژه نابینایان توضیح داد: الان رادیو هم داریم. شما با بچه های ما در ارتباط بودید. خود بچه ها کار می کنند و برنامه ها را درست می کنند. این اتفاق خوبی است و اینکه من می توانم این ماجراها را پیش ببرم کاری نیست که من انجام می دهم. واقعا بچه های گروه کارها را از جمله برنامه سازی و ادیت و میکس را پیش می برند. قصه شب جزو برنامه هایی است که هر شب پخش می شود و هرشب ۳۰ دقیقه قصه رساندن به آنتن رادیو خیلی کار سختی است. موسیقی روی آن می گذارند و ادیت می کنند. همه این بچه ها خیلی متعهد، دقیق و باسواد هستند. من از این بابت خیلی شانس دارم.

موسس سوینا اذعان کرد: همه هنرمندان کنار من کمک کردند، نیما رئیسی، نیما کرمی، شبنم مقدمی و خیلی از دوستان کمک کرده اند. اسم های زیادی است که اگر بخواهم بگویم وقت را می گیرم. خود دوستان نابینا و از همه مهم تر مخاطب درجه یک داشتن آدم را سر ذوق می آورد. می توانی احساس کنی که چقدر دلت می خواهد کار کنی. مخاطب ما در زمینه کتاب صوتی که به تازگی داشته ایم نشان داد بهترین چیز داشتن مخاطبی است که پای کار تو باشد.

عباسی در ادامه درباره عکسی از دختر بلوچی که در صفحه اینستاگرام خود گذاشته بود، توضیح داد: نمایشگاهی بود که عکس هایش را دختران سیستان و بلوچستان گرفته بودند با کمک یکسری از دوستان عکاس وفعال تا بتوانند در روستای خودشان مدرسه سازی کنند. پولی جمع شود و مدرسه ای ساخته شود. چون من این عکس را گرفته ام و در آشپزخانه ام است و هر روز صبح او را می بینم. امروز فکر کردم شاید همه کمی ناامید شده ایم. در قرنطینه ماندن باعث شده کمی بی حوصله شویم. من تلاش کردم انرژی جدیدی با دیدن لبخند دختران سیستان وبلوچستان بگیرم و فکر کنم که کار می کنیم، برنامه کودک و قصه کودک کار می کنیم، تا وقتی که چیزی وجود دارد همه سعی می کنیم پرانرژی باشیم.

وی تاکید کرد: از همینجا می توانیم از همه دعوت کنیم که در اتفاقات این شکلی همه با یکدیگر همراه شویم. این کارها به یادگار می ماند در دلت و یکهویی جایی می شود هدیه آن آدم ها به تو. من خودم فکر می کردم این را به عنوان هدیه از بچه ها گرفتم. اما امروز آنها با لبخندشان به من انرژی دادند و این مهری که بین آدم ها رد و بدل می شود یک جایی واقعا نجات دهنده شان می شود.

بازیگر« شیار ۱۴۳» در ادامه در پاسخ به اینکه سنگ صبورش چه کسی است، گفت: دوستانم سنگ صبورمن هستند. دوستان صمیمی زیادی دارم. من سعی می کنم چیزهای سختی که احتیاج به صبوری و تحمل دارد به خانواده منتقل نکنم که پریشان نشوند. بنابراین دوستانم من را تحمل می کنند.

منبع: فارس

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 133613 و در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱:۲۷
2024 copyright.