گلزار بازیگر فیلم روح الله حجازی شد

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار بازیگر فیلم روح الله حجازی شد. به گزارش سینماسینما ، درحالیکه روح الله حجازی مدتی است در سکوت خبری پیش تولید فیلمی با عنوان “گربه رو” (کَت‌ واک) را آغاز کرده به تازگی بازیگر اصلی اش را انتخاب کرده است.

محمدرضا گلزار ظاهرا با دست اندرکاران این فیلم به توافق رسیده تا ایفاگر نقش اصلی “گربه رو” باشد. فیلمی که هنوز جزئیاتی از خلاصه داستان و عوامل دیگرش منتشر نشده و از روی نام عجیب و غریب اش می توان حدس زد که مضمون متفاوتی دارد. حجازی خود نگارش این فیلمنامه را برعهده داشته است. پروانه ساخت این فیلم حدود یک ماه قبل به تهیه کنندگی خود حجازی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است.

دست اندرکاران فیلم در تلاشند “گربه رو” را نیمه بهمن ماه کلید بزنند. گروه این روزها سرگرم انتخاب بقیه بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و همزمان بازبینی لوکیشن ها را انجام می دهند. قرار است تمام صحنه های فیلم تازه روح الله حجازی در تهران فیلمبرداری شود.

فیلمبرداری “گربه رو” در حالی قرار است بزودی در تهران آغاز شود که روح الله حجازی به تازگی ساخت یکی از اپیزودهای فیلم “هیهات” را به پایان رسانده است. فیلمی که قرار بود در جشنواره امسال به نمایش دربیاید اما طولانی شدن مراحل فیلمبرداری و بازبینی نسخه ناقص فیلم باعث شد این فیلم نمایشی در جشنواره امسال نداشته باشد. محمدرضا گلزار نیز قبل سفرش به هند و بازی در “سلام بمبئی” در “گربه رو” بازی خواهد کرد. گلزار چند ماهی بود که در انتظار کلید خوردن این فیلم بود که به دلیل عدم صدور روادید تولید آن به تعویق افتاد.

منبع روزنامه سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 9539 و در روز یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۸:۲۸
2024 copyright.