گمانه‌زنی‌ها درباره داستان فیلم کاهانی صحت ندارد

«ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»سعید خانی می گوید رئیس سازمان سینمایی هیچ حکم حکومتی درباره فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا صادر نکرده است.

به گزارش سینماسینما، سعید خانی؛ با تشکر از اهالی رسانه که پیگر نمایش فیلم “ارادتمند نازنین بهاره تینا” هستند، گفت: تمامی گمانه‌زنی‌های که درباره خلاصه داستان این فیلم منتشر شده؛ نادرست است.

وی ادامه داد: برخلاف فیلم‌های قبلی کاهانی که به جنوب شهر می‌پرداخت؛ داستان این فیلم درباره یک طبقه اجتماعی ثروتمند و مرفه است و اما فضای فیلم در ادامه فیلم‌های قبلی کاهانی است.

تهیه‌کننده فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا ادامه داد: این فیلم سومین همکاری من با عبدالرضا کاهانی است و تنها فیلمی است که قبل از ساخت، فیلمنامه کامل آن به وزارت ارشاد ارسال شده است و بعد از گرفتن پروانه ساخت و تایید آن فیلمبرداری آغاز شد.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود فقط طرح فیلمنامه یا خلاصه داستان ارائه شده یا با حکم حکومتی رئیس سازمان سینمایی پروانه ساخت فیلم صادر شده، صحت ندارد.

خانی افزود: این فیلم نه مشکل حجاب و پوشش دارد و نه از کلمات زشت و فحش در فیلم استفاده شده است.

مجری طرح فیلم استراحت مطلق ادامه داد: شورای صدورپروانه نمایش هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نکرده است که مشکل اصلی فیلم چیست ولی من با تشکر از سینماگرانی که به‌دنبال حل مشکلات این فیلم هستند؛ امیدوارم که فیلم در پاییز۹۵ اکران شود.

خانی درباره فیلم دیگر کاهانی به نام “وقت داریم حالا” که در فرانسه تولید شده است، گفت: این فیلم مدت یک سال است که در اختیار گروه هنر و تجربه قرار گرفته و مدیران این گروه علاقه زیادی دارند که فیلم در این گروه اکران شود. آنها به ما اعلام کردند که باید پروانه نمایش خانگی فیلم صادر شود اما تاکنون پروانه نمایش فیلم صادر نشده است.

مجری طرح فیلم بی‌خود و بی‌جهت ادامه داد: کاهانی هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه‌ای جدید است که تا انتهای تابستان به اتمام می‌رسد. ما قصد داریم در پاییز و بعد از اکران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا و گرفتن پروانه ساخت، فیلمبرداری فیلم را شروع کنیم.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 19186 و در روز چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲:۲۶
2024 copyright.