گپ با شهره سلطانی از روزهای کرونایی/ مردم برای گذران زندگی مجبورند به کار مشغول شوند

شهره سلطانی می‌گوید به دلیل بحران کرونا پیشنهاد بازی در سریال «میانبر» و یک مجموعه دیگر را رد کرده است.

به گزارش سینماسینما، شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری توضیح داد: این روزها همه دست به گریبان ویروس کرونا هستیم. در این شرایط فکر می‌کنم بیشتر افراد قرنطینه اجباری را تا یکی دو هفته پیش رعایت کردند اما در حال حاضر شلوغی خیابان‌ها را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: صحنه‌های شلوغی را که می‌بینم از خودم می‌پرسم چرا؟ اما وقتی با خودم فکر می‌کنم، می‌بینم مردم چاره‌ای ندارند و مجبور هستند برای گذراندن زندگی مشغول به کار شوند. من هم مستثنی نیستم و هر روز که می‌گذرد نگران می‌شوم به دلیل آنکه فکر می‌کنم به هر حال ما هم با هنر خود زندگی‌مان را می‌گذرانیم.

بازیگر «پنچری» با اشاره به اینکه در بحران کرونا مجبور شده است پیشنهاد بازی در دو سریال را رد کند، عنوان کرد: من زمانی که پیشنهاد بازی را رد کردم، دیدم همکارانم سرکار رفته‌اند و بسیار تعجب کردم که چگونه قبول کردند. در پیک کرونا بود که یک سریال به کارگردانی بهادر اسدی در مشهد به من پیشنهاد شد و فردای آن روزی که من گفتم نمی‌آیم در مشهد آژیر قرمز زدند.

سلطانی افزود: بعد از این سریال نیز بازی در سریال «میانبر» به من پیشنهاد شد و آن را هم رد کردم. من به دلیل بحرانی که چند وقت پیش گذرانده بودم احتیاط کردم اما گاهی با خودم می‌گویم چرا پیشنهاد بازی را رد کردم شاید هم می‌رفتم و هیچ اتفاقی نمی‌افتاد اما باز فکر می‌کنم سلامتی مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

وی افزود: می‌خواهم بگویم این شرایط به همه افراد لطمه وارد کرده است. ما خودمان مردم را تشویق به در خانه ماندن می‌کنیم اما من شخصا به مردم حق می‌دهم که برای گذران زندگی به کارهای خود بازگردند. از کجا باید هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند وقتی مانند خیلی از کشورهای درگیر کرونا امکاناتی هم در اختیارشان قرار نمی‌گیرد؟

بازیگر «ترش و شیرین» تاکید کرد: امیدوارم این شرایط را طی کنیم و همه دوباره مشغول کار شویم و زندگی بهتر از روزهای قبل شود.

سلطانی درباره این تعطیلات اجباری بیان کرد: این قرنطینه خانگی برای من فرصت خوبی بود چرا که به کارهای عقب افتاده‌ام رسیدم. دست به قلم بردم و مطالبی را که در گذشته نصفه رها کرده بودم، کامل کردم. همچنین در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی کارهایی را که می‌توان در ایام خانه‌نشینی انجام داد، پیشنهاد کردم.

وی درباره اطلاع‌رسانی صداوسیما در زمینه ویروس کرونا گفت: اطلاع‌رسانی باید لحظه به لحظه و دقیق باشد تا مردم با آگاهی و دقت بیشتری نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کارگردان «پوران» در ادامه درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی نیز اظهار کرد: سال ۹۸ من ساخت این فیلم سینمایی را آغاز کردم و زمانی که بحران کرونا پیش آمد دیگر نتوانستیم کار را ادامه دهیم و یک سکانس از این فیلم سینمایی باقی مانده است. باید صبر کنیم تا شرایط موجود آرام شود تا بتوانیم ادامه فیلم را کار کنیم و بعد به سراغ مراحل فنی برویم.

وی در پایان گفت: یک نمایش هم سال گذشته در یکی از سالن‌های تئاتر شهر قرار بود اجرا کنم که به دلیل نامناسب بودن سالن از کار انصراف و سالن را تحویل دادم و شاید امسال بتوانم آن نمایش را روی صحنه ببرم. همچنین استقبال می‌کنم اگر کار خوبی برای بازی پیشنهاد شود چرا که دلم برای بازی تنگ شده است.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 134567 و در روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳:۴۹
2024 copyright.