یالثارات فقط از قوه‌قضاییه عذرخواهی کرد/شکایت سینماگران به قوت خود باقی‌ست

اصغر فرهادی مانی حقیقی ترانه علیدوستی یالثاراتعبدالله اسفندیاری (بازرس خانه سینما)  با اشاره به اینکه  خانه سینما همچنان حامی هنرمندان است؛ گفت: همانطور که پیش از این در اطلاعیه  هیات مدیره خانه سینما آمده بود؛ ما در حمایت از هنرمندان و سینماگران از هر شکایتی حمایت می‌کنیم.

به گزارش سینماسینما، اسفندیاری ادامه داد: اصل شکایت درخصوص نشریه یالثارات توسط اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی و مانی حقیقی انجام شده است و ما به‌صورت طبیعی پشیبانی قانونی خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم این شکایت به نتیجه برسد.

اسفندیاری درباره اینکه مدیر مسئول یالثارات فقط از قوه قضاییه عذرخواهی کرده است و نه هنرمندان؛ گفت: ما در کنار هنرمندانی که از این نشریه شکایت کردند؛ قرار داریم زیرا این نشریه باید آزردگی‌هایی که به وجود آورده را برطرف کند و نه تنها باید عذرخواهی کند بلکه باید خسارت‌هایی که به افراد و همچنین ارزش‌های نظام اسلامی وارد شده را جبران کند.

وی ادامه داد: نباید وضعیت به شکلی باشد که انگار گروهی یا نشریه‌ای فراتر از  قانون هستند و نمی‌توان از آنها شکایت کرد و در هر کاری خودمختار هستند.

اسفندیاری ادامه داد:  بیشترین ضرر این‌گونه کارها و مطالب به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است زیرا این کارها تحت نام ارزش‌ها انجام می‌شود و وقتی نام نشریه‌ای یالثارات است یعنی زیر نام امام حسین (ع) و حضرت مهدی (عج) و تحت نام ولایت این کارها را می‌کند و اصولا هر کسی که خودش را منتسب به مسائل دین می‌کند؛ باید بسیار مراقب اعمال و رفتار خود باشد و  این کارها را نباید انجام بدهد.

بازرس خانه سینما تاکید کرد: شکایت هنرمندان از این نشریه همچنان به قوت خود باقی است و پشتیبانی قانونی و صنفی از هنرمندان توسط خانه سینما همچنان ادامه دارد.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 28332 و در روز جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹:۴۶
2024 copyright.