یکی از بازیگران زن می‌گوید پیشنهاد خوب مالی شبکه «جم» را نپذیرفته

حنانه شهشهانیحنانه شهشهانی (بازیگر سینما و تلویزیون) خبر پیوستن خود به شبکه تلویزیونی جم را تکذیب کرد.

به گزارش سینماسینما، در روزهای گذشته پس از انتشار خبر پیوستن بازیگران مختلف به شبکه تلویزیونی جم، خبری هم مبنی بر اضافه شدن حنانه شهشهانی به جمع بازیگران ایرانی این شبکه منتشر شد که شهشهانی آن را تکذیب کرد.

مدتی پیش پس از خروج شهشهانی از ایران تصاویری از او منتشر شد که البته مادر این بازیگر آن‌ها را جعلی عنوان کرده بود. این بازیگر اینک پس از انتشار شایعه حضورش در شبکه جم؛ یادداشتی نوشته که به این شرح است:

سلام خدمت همه هموطنان عزیزم

حدود پنج سال است‌ که برای ادامه تحصیل در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور دور از کشور عزیزم مشغول تحصیل هستم و در تمام این‌ پنج سال به دلیل عرق به کشورم و علاقه به فعالیت در سینما و تلویزیون ایران‌ پیشنهادات مختلف کاری را نپذیرفتم‌ تا بتوانم بعد از پایان تحصیل دوباره در ایران جلوی دوربین بروم و فعالیت داشته باشم.

چند روز پیش بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی با این خبر مواجه شدم، خبری کاملا دروغ و خالی از صداقت. خبری که باعث شد عده زیادی به صفحه ایسنتا گرام‌ من بیایند و بی‌خبر از همه چی به من توهین کنند!

اگرچه برخی افراد منسوب به این شبکه چند بار با پیشنهادات مالی خوب از من دعوت به همکاری کردند اما بنا به دلایل شخصی با پاسخ منفی من مواجه شدند.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 20833 و در روز شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳:۳۵
2024 copyright.