یک بازیگر زن دیگر هم به شبکه «جم»‌ پیوست

رابعه اسکویی با هدف شرکت در برنامه ها و تولیدات نمایشی به شبکه های ماهواره ای پیوست.

به گزارش سینماسینما، یک بازیگر دیگر سینما و تلویزیون کشورمان هم با هدف شرکت در برنامه ها و تولیدات نمایشی به شبکه های ماهواره ای پیوست. به نقل از روزنامه بانی فیلم رابعه اسکویی که بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شود به تازگی از ایران مهاجرت کرده تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد.یکی از فیلمنامه نویسان کشورمان که از دوستان نزدیک اسکویی است با تأیید این خبر گفت: او اخیراَ از کشور خارج شده و آنطور که شنیده ام حکم ممنوع الکاری او هم به خاطر همین مسئله اعلام شده و قطعی است.

 

این بازیگر متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است و فیلم ویدئویی الم شنگه و فیلم های شیر تو شیر، ننه نقلی، دزدان خیابان جردن، آینه های روبه رو، پوپک و مش ماشاالله از جمله آخرین فیلم های سینمایی او هستند.

طبق شنیده ها اسکویی برای بازی در یک فیلم ویدئویی به خارج از کشور مهاجرت کرده است و امیدواریم با وجود تأیید دوست نزدیک او شائبه حضور او در شبکه های ماهواره ای صحت نداشته باشد و این هنرمند به کشور بازگردد و گرفتار حاشیه نشود.

پیش از این در دو سه ماه اخیر تعدادی از بازیگران ایرانی به شبکه ماهواره ای جم پیوسته اند که چکامه چمن ماه، مانی کسرائیان و صدف طاهریان از جمله آنان هستند.

منبع: آفتاب

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 8876 و در روز یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷:۴۵
2024 copyright.