یک خوانندۀ زن، نقش کاراکتر معروف «روانی» هیچکاک را بازی می‌کند

۱۶-۷-۲۳-۱۱۵۹۲۸۹۶۰ اندکی پس از اعلام به پایان رسیدن سریال «بیتز متل» در انتهای فصل پنجم، سازندگان سریال خبر از حضور ریحانا در این سریال دادند.

به گزارش سینماسینما، «بیتز متل» به گونه‌ای پیش‌درآمدی بر «روانی» معروف سینما است. ریحانا قرار است در این سریال نقش کاراکتر مشهور ماریون کرین را بازی کند.

در فیلم «روانی» به کارگردانی آلفرد هیچکاک ایفای این نقش برعهده جانت لی بود. ماریون کرین در «روانی» به بیتز متل وارد می‌شود اما این مکان را زنده ترک نمی‌کند. او در حمام با ضربات چاقو به قتل می‌رسد.

کارلتون کیوز و کری اهرین تهیه‌کنندگان «بیتز متل» درباره حضور ریحانا در این نقش گفت: «ما قصد داریم که شخصیت ماریون کرین را در زمان معاصر و به شکلی بامعنا و هیجان‌انگیز بازتعریف کنیم. شنیده‌ایم که ریحانا از هواداران سریال است، ما نیز از هواداران او هستیم بنابراین این رویداد را می‌توان برخورد نیکوی خلاقیت و سرنوشت نامید.»

کیوز در ادامه گفت: «در فصل جدید نسخه‌ای از نورمن بیتز را می‌بینیم که شباهت بیشتری به نورمن فیلم «روانی» دارد، اما شیوه بازی و رویدادهای داستان سریال دقیقاً همانی نیست که در فیلم دیده‌ایم. مسیر آن‌ها در برخی رویدادها به هم می‌رسد و داستان به سوی نتیجه‌گیری نهایی پیش می‌رود. نتیجۀ نهایی بی‌ارتباط به فیلم «روانی» نیست اما این بخش نیز همانند کلیت سریال به شیوۀ خاص خود روی ‌می‌دهد.»

فیلمبرداری فصل پایانی سریال «بیتز متل» از پائیز امسال آغاز می‌شود و سال ۲۰۱۷ به دست مخاطبان سریال خواهد رسید.

منبع:  خبرآنلاین به نقل از هالیوودریپورتر 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21443 و در روز شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۴:۱۷
2024 copyright.