۳ سینماگر بخش «بین‌الملل» جشنواره «موج» را داوری کردند

داوران جشنواره بین‌المللی فیلم موجابراهیم حصاری ترکیب داوران بخش «بین‌الملل» چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را اعلام کرد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، ابراهیم حصاری دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش داوران بخش «بین‌الملل» این رقابت سینمایی را بدین شرح معرفی کرد: از ایران فاطمه معتمدآریا در کنار ۲ داور خارجی شامل امیلیو دیا چی یسا از ایتالیا و ایرینا روئیز فیگه روآ از پاناما داوری بخش «بین‌الملل» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش را برعهده داشتند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره در مجموع ۵ هزار و ۳۲۲ فیلم از ۱۲۰ کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت از بین آثار ارسالی، بعد از بازبینی ۶۱ فیلم داستانی و مستند برای ۲ بخش مسابقه «ملی» و «بین‌الملل» انتخاب شدند.

به گفته ابراهیم حصاری، در این بین ۴۱ فیلم در بخش «ملی» و ۲۰ فیلم در بخش «بین‌الملل» به داوری نهایی رسیدند که از بین آثار بخش بین الملل  ۶ فیلم ایرانی بودند.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم «موج» کیش اعلام کرد: فیلم های بخش بین‌الملل از کشورهای سوئد، عراق، مراکش، اسپانیا، تانزانیا، اوکراین، آمریکا، فرانسه، لبنان، کلمبیا، غنا، اتریش، سوریه، پرو، هند، مکزیک، یونان و نروژ بوده اند.

حصاری در پایان گفت: اسامی برندگان بخش های ملی، بین‌الملل و فیلمنامه در اختتامیه جشنواره معرفی می شوند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفند در جزیره کیش برگزار می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 151127 و در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴:۵۷
2024 copyright.