۵۲۴ فیلم ایرانی و خارجی متقاضی حضور در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده‌اند

تاکنون صاحبان ۵۲۴ فیلم ایرانی و خارجی متقاضی حضور در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده اند.

به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با پایان مهلت ارسال آثار بخش ملی، ۴۳۸ فیلم متقاضی حضور در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شدند که این تعداد نسبت به دوره گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

از ۴۳۸ فیلم متقاضی حضور در بخش ملی این دوره جشنواره، ۲۴۸ فیلم در بخش «فیلم کوتاه داستانی»، ۱۱۹ فیلم در بخش «پویانمایی کوتاه»، ۳۰ فیلم در بخش «بلند داستانی»، ۱۴ فیلم در بخش «سینمایی»، ۱۲ عنوان در بخش «وب‌سری» و ۱۵ عنوان در بخش «کرونا-روایت» به دبیرخانه جشنواره رسیدند.

گفتنی‌است؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آثار در جشنواره، ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ بود.

همچنین در بخش بین‌الملل جشنواره،  ۴۴ فیلم سینمایی (شامل ۲۰ انیمیشن و ۲۴ فیلم بلند سینمایی) از ۳۰ کشور و ۴۲ فیلم کوتاه (شامل ۱۴ انیمیشن و ۲۸ کوتاه داستانی ) از ۲۱ کشور تا تاریخ یکم شهریورماه ۱۴۰۰ (۲۳ آگوست ۲۰۲۱) ارائه شده و مهلت ارائه اثر به این بخش تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱) ادامه خواهد داشت.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 160657 و در روز سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۳:۵۴
2024 copyright.