۵ فیلم جشنواره بی اجازه پخش می شوند؟

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجرچند فیلم منتخب جشنواره فجر در حالی در یکی از دانشگاه‌های تهران نمایش داده می‌شود که مسئولان برگزاری جشنواره از این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، اخیرا یکی از دانشگاه‌های تهران در پوستری تبلیغاتی اعلام کرده است که از امروز شنبه ۱۶ تا ۲۰ بهمن‌ماه، پنج فیلم منتخب جشنواره را همزمان با این رویداد هنری نمایش می‌دهد.

بر این اساس قرار است فیلم‌های «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «یک روز به خصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان، «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه اکران شود.

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجردر گفت‌وگویی از چنین برنامه‌ای که به نمایش فیلم‌های جشنواره در دانشگاه اختصاص دارد ابراز بی‌اطلاعی و تأکید کرد: چنین موضوعی با دست‌اندرکاران جشنواره به ویژه در امور سینماها هماهنگ نشده است.

در شرایطی که برخی تهیه‌کنندگان حتی از نمایش فیلم‌های خود در استان‌ها هم استقبال چندانی نمی‌کنند به نظر می‌رسد این پنج فیلم منتخب ممکن است با هماهنگی خود تهیه‌کننده‌ها امکان نمایش در دانشگاه‌ها را پیدا کرده باشند یا اساسا تهیه‌کنندگان در جریان نباشند؟!

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43904 و در روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۹:۰۸
2024 copyright.