‎راه‌یابی مستندی ساخته پگاه آهنگرانی به بخش مسابقه دو جشنواره خارجی

‎مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره یک دنیای ولز و بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

‎به گزارش سینماسینما، مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی به بخش مسابقه ۲ رویداد سینمایی که در کشورهای بریتانیا و کره جنوبی برگزار می‌شود، راه یافت.

‎بدین ترتیب مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» که محصولی مشترک از سینمای ایران و جمهوری چک است، در بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره یک دنیای ولز که ۶ تا ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در شهر ولز کشور بریتانیا برگزار می‌شود، حضور دارد.

‎این مستند کوتاه همچنین در بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان که ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

‎جشنواره فیلم کوتاه بوسان در زمره جشنواره‌هایی قرار دارد که برنده آن، واجد شرایط معرفی مستقیم به اسکار، بفتا، گویا و جوایز هنرهای تصویری کانادا محسوب می‌شود.

‎مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه آثار مستند کوتاه جشنواره «ایدفا» (IDFA) که بزرگترین و مهمترین رویداد مستند جهان است، شرکت کرد.

‎تهیه‌کنندگی این مستند کوتاه ۱۶ دقیقه‌ای را کاوه فرنام برعهده دارد و فرحناز شریفی تدوینگر این فیلم است. آتنا اشتیاقی نیز آهنگسازی این مستند را برعهده دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 171479 و در روز جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۰:۲۸
2024 copyright.