نرگس آبیار با انتشار یک پست اینستاگرامی به دفاع از داریوش مهرجویی پرداخت.
به گزارش سینماسینما او نوشت: خشم در ویدئویی که کارگردان بزرگمان، از خود به اشتراک گذاشته تداعی دو سکانس از فیلمهای اوست، یکی هامون که در دادگاه درمانده و مستاصل فریاد میزند و حقاش را میطلبد. دیگری سکانسی از فیلم پستچی که قهرمان فیلم چشم در چشم دوربین خیره میشود. خشم و اعتراضی که در نگاه علی نصیریان موج میزند عینا همینی ست که خود مهرجویی با تمام توش و توانی که برایاش به جا مانده ابراز میکند.
صحبت از داریوش مهرجویی است، کارگردانی که نیم قرن پیش ژرار لانگلوا، منتقد فرانسوی در مورد او چنین نوشته است: «اما کشف امسال جشنواره کن ما را وامیدارد تا نگاهمان را بیش از پیش به تهران بدوزیم؛ نه به خاطر سفر نیکسون، بلکه به خاطر فیلمسازی جسور و متفکر. مهرجویی در پستچی جریان زندگی و وضعیت جهانِ سوم را به ما نشان میدهد. فیلم او قصهای است که سر و شکلی سیاسی دارد. قهرمان این فیلم مظهر محدودیتهای انسانی و اجتماعی است.»