تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 149594

مسئول امور سینماها‌ی جشنواره فجر گفت: یک سینمای متخلف که در آن پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود اخطار گرفت.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر، محمد رضا فرجی گفت: در روز نخست جشنواره توسط نمایندگان ما در سینماها یک مورد تخلف گزارش شد، به همین خاطر به شکل مکتوب به مدیر سینما اخطار دادیم.
او ادامه داد: در این سینما برخی مواد غذایی بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فروخته شد که این اتفاق، خلاف مقرراتی بود که برای سینماداران تبیین شده بود. خوشبختانه سریعاً و پس از اخطار کتبی این خوراکی‌ها از سینما خارج شد.
مسئول امور سینماهای جشنواره گفت: دو سینمای دیگر هم قبل از شروع اکران‌ها دچار کمبود مواد شوینده شده بودند که ستاد جشنواره به سرعت این مواد را برای سینماها تامین کرد و البته سینماداران توجیه شدند تا دیگر چنین مشکلی پیش نیاید.
فرجی گفت: امروز البته مشکلی هم در اکران فیلم در پردیس سینمایی «لوتوس» پیش آمد که متاسفانه سانس اول برای مخاطبان پخش نشد. البته این مشکل به سرعت رفع شد و از سانس دوم تماشاگران توانستند به تماشای فیلم بنشینند.
او افزود: مدیر سینمای «لوتوس» البته به دلیل این اختلال تضمین کرد در یک سانس فوق‌العاده اولین فیلمی که دچار اختلال شده بود دوباره برای مخاطبان اکران شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها