یوسفعلی میرشکاک در بخش هایی از آخرین مصاحبه خود، حرف های جنجالی زده است.
به گزارش سینماسینما ،میرشکاک گفته است : امیدوارم همانقدر که وضعیت رسانه ها برای من تهوع آور شده است برای بقیه هم تهوع آور شده باشد. من فعلا رسانه های فراگیر دیداری را اهریمنی می بینم تا یزدانی ….. که یزدانی هم نمی شوند . اصلا استعداد یزدانی شدن ندارند.طرف وقتی از سر کار می آید تا نیمه شب می نشیند پای تلویزیون وچه سریالهای لجنی می بیند ، یعنی به جای اینکه قصه گوش کند ،قصه را دیداری می کند ،چرا این اتفاق می افتد ؟چون می دانند که ماهنوز غیرتی داریم و با بستنمان به شبکه های اهریمنی ماهواره و… می توان آن را گرفت .
/میرشکاک : تماشای تلویزیون را برشاگردانم حرام کردم/
اما چند سال قبل نیز میر شکاک انتقادات تندی را مطرح کرده بود. او در سال ۸۹ در مصاحبه ای با شرق در اظهاراتی عنوان کرده بود که تماشای تلویزیون را برای شاگردان خود حرام کرده است .
میر شکاک سپس گفته : همه ما عوام هستیم . اگر نبودیم رغبت مان به رسانه دیداری از کجا سر چشمه گرفته ؟بنده برای شاگردانم تماشای تلویزیون را حرام اعلام کرده ام .گفته ام خواندن روزنامه حرام است .میر شکاک درادامه مصاحبه خود باروزنامه شرق در پاسخ به سوالی که چرا پس الان دارید با یک روز نامه مصاحبه می کنیدگفته بود :دلم نمی آید دوستانم را برنجانم . تو ناگریز از این هستی که هرروز روزنامه ات را دربیاری .
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- موقعیت سیاسی امروز جهان روی جوایز اسکار فیلم خارجی تاثیر میگذارد؟
- نگاهی به فیلم اتاق تاریک / قصهی آدمهای خوبی که شکلنگرفتهاند!
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش ۵ مستند در بخش «اساتید» جشنواره «سینماحقیقت»
- معرفی نامزدهای جوایز اسپریت ۲۰۲۵
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نور» تام تیکور؛ داستان خانواده، امید و همبستگی در افتتاحیه برلیناله
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ باب دیلن: تیموتی شالامی در نقش من درخشان خواهد بود
- فیلمساز مستقل ایرانی در جشنواره هندی؛ ناهید حسنزاده داور جشنواره بینالمللی فیلم کلکته شد
- در بیانیهای مشترک مطرح شد؛ ابراز نگرانی خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی درباره قانون حجاب و عفاف
- نگاهی به فیلم «باغ کیانوش»؛ پرهیز از شعارزدگی
- همکاری کارگردان ایتالیایی با ستاره فیلم برنده اسکار
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نوسفراتو»؛ ادای احترام رابرت اگرز به یک کلاسیک ژانر وحشت خونآشامی
- موزه سینما برگزار میکند: «مهرجویی؛ سینماگر فیلسوف»
- برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما از نگاه انجمن منتقدان فیلم نیویورک اعلام شد
- «نان و گل سرخ»؛ مستندی درباره زنان شجاع افغان در برابر محدودیتهای طالبان
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ شان پن: آکادمی اسکار با بزدلی عجیبش، تخیل و تنوع فرهنگی را محدود کرده است
- «بازنده»؛ حکایت آدمهای بازندهی زخمی
- نگین کیانفر: ناصر ممدوح از هویت و باورپذیری صدای خود مراقبت کرد
- مدیر پلتفرم فیلیمو خبر داد؛ دریافت ابلاغیه شکایت صداوسیما به دلیل پخش فوتبال و «جوکر» و چند سریال
- درگذشتِ نیلز آرستروپ و پارک مین جه
- «دو پرتره از دو نقاش معاصر» بررسی شد/ دانشگاهها نباید تنها به آموزش تئوریک بسنده کنند
- «مردی متفاوت» بهترین فیلم جوایز گاتهام شد
- تصاویری از پشت صحنه سریال«آیدا بین»
- کنسرت-نمایش لیلای بی مجنون / گزارش تصویری
- انتشار فراخوان اولین جشنواره عکس و فیلم تهران؛ «لالهزار»
- برنامه کارگاههای جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد
- علیرضا رئیسیان مطرح کرد؛ مرگ مغزی سینمای ایران بر اثر یک شوک غیرعادی
- رکوردهایی که با یک فروش انفجاری جابهجا شد/ فروش ۳ روزه «موآنا ۲»؛ بهترین افتتاحیه انیمیشنی از والت دیزنی
- معرفی مستندهای بلند و نیمهبلند هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- میزبانی صربستان از سومین جشنواره فیلم مستند ایران
- فوت یکی از برندگان اسکار/ مارشال بریکمن درگذشت
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- کارگردان «کابین» مطرح کرد/ یاسر خیر: گفتوگو، گمشده فرهنگ ماست